13. 4. 2018

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA





Na Apríla jsem s celou nejbližší rodinou oslavil narozeniny svého synovce. Zahráli jsme si bowling, dal jsem si pár piv. Pak jsem si venku sedl na lavičku a prostě umřel.

Pohřeb budu mít ve čtvrtek 5. dubna v 16 hodin v Hradčovicích.

Ahoj a buďte na sebe hodní!


"Tu máme na Slovensku bandu novinárov a idiotských politikov, ktorí ho zoštvali,Verím, že sa s týmto fenoménom klamstiev, výmyslov, novinárskych konšpirácií a idiotských politikov raz na Slovensku vysporiadame.“ 
Robert Fico

Ja by som bol rád, keby sa demonštrovalo za slovenský film, za podmienky preň.“
Juraj Jakubisko


"No pán Kuciak, poviem vám ja jednu vec. Začnem sa zaujímať pán Kuciak teraz ja o vás, o vašu matku, o vášho otca, o vašich súrodencov, o všetkých sa začnem zaujímať a budem aj ja o vás zverejňovať všetko, čo o vás nájdem pán Kuciak. Budete prvý, uprednostním vás pred pani Tódovou, pretože vy to, čo robíte, tak robíte veľkú nadprácu a ja som presvedčný o tom, že si vás niekto najal, že vás za to niekto platí, neviem vám to teraz dokázať.Ale veď viete, že aj to, čo vy píšete, to tiež nie je pravda a píšete klamstvá. Keby ste si so mnou sadli a zoberiem všetky tie články, ktoré mám rozobraté, tak vám ukážem a podčiarknem kde klamete. Viete prečo klamete?Lebo ste hlúpy a zle si spájate súvislosti.“
Marián Kočner


"Som hrdý na všetky vojnové zločiny a zločiny proti ľudskosti, ktoré sú mi pripisované, a som pripravený ich zopakovať aj v budúcnosti.,"
Vojislav Šešelj