25. 1. 2019

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt hamberders trump




„Komunikácia prebiehala prostredníctvom tretích osôb a v koordinácii s nimi, preto nepovažujem túto komunikáciu za svoju.“
Martin Glváč


"V plnej miere dôverujem Martinovi Glváčovi a som presvedčený, že v krátkej dobe vysvetlí okolnosti a veci, ktoré s tým súvisia. Za problematickejšiu považujem komunikáciu iných ľudí, ktorí sa v prípade spomínajú. Napríklad pána Lipšica, ktorý má obhajovať rodinu poškodených. Tam by som sa viac zamýšľal,"
Ján Richter


„Tá komunikácia nie je závadová, takto komunikujeme bežne s voličom, ktorý to od nás očakáva. Bežná normálna komunikácia ako komunikujeme aj s ostatnými, posielame aj selfíčka.Keby som vám ukázal, ako mám hocikoho uvedeného ja v telefóne, asi by sme sa aj zasmiali! Na jednej strane vám môže imponovať, že vám nejaká akože povieme pekná baba, lebo tie fotky vyzerali dobre, a ja nie som odborník, či to bolo vyretušované alebo nevyretušované. Ale keď mi môj tím povie, že tu máš piatu, siedmu, píšeme si, tak je to také len podozrivé.“
Martin Glváč