16. 8. 2019

VÝROKY TÝŽDŇA

           VÝROKY TÝŽDŇA









"Dostal som od Kima nádherný list A viete čo, ja som manévre juhokórejskej armády tiež nikdy nemal rád."
Donald Trump

“Už zas nemajú, o čom písať, tak vymýšľajú blbosti? Ty nie si verejne činná osoba, nemajú právo písať o súkromnej osobe a zverejňovať jej súkromné telefonáty alebo výsluchy. Nemajú právo sa k nim ani dostať. To kde sme?”
Alena Zsuzsová Kočnerovi

"Len zabudla na to, že mohli o 21:30 aj jebať. Tzv. Posledný pich :))) Fuj, jak som hnusný.” 
Marian Kočner Zsuzsovej


“Bude patrónom novinárov.”
Alena Zsuzsová Kočnerovi 

"Kua. To je dobrý nápad. Založím nadáciu sv. Jána Kuciaka-patróna novinárov. Kto bude lepší patrón, ako ten, čo má v sebe patrón? Fuj, aký som hnusný. Dal som si hneď aj po hube.”
Marian Kočner Zsuzsovej

"Oni boli fakt zaujímavá dvojica. Vážne!!! Tí dvaja sa nezdajú. Robila patrónku neúplatným archeológom. Už som si dal facku.”
Marian Kočner Zsuzsovej