17. 4. 2020

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Neexistuje žiaden dôvod, prečo by strana Vlasť nemala s Harabinom počítať. Ide o človeka, ktorý je principiálny, konzistentný v názoroch a hlavne nebojácny. O to viac je to aktuálne, keď sa už teraz schyľuje k predčasným voľbám pre zjavné rozpory medzi Matovičom a Sulíkom,“
Strana Vlasť


„Som sudca Najvyššieho súdu SR, mám prerušený výkon funkcie sudcu, takže moje statusové postavenie je jasné. Od ministra mám doručené rozhodnutie o prerušení výkonu funkcie. To znamená, že funkcia sudcu mi ešte trvá,“ zdôraznil. Podľa neho by mu prezidentka s radosťou doručila o zániku funkcie sudcu. Ako ďalej povedal, také rozhodnutie mu neprišlo. „Keby mi prišlo rozhodnutie o zániku funkcie sudcu od Zuzany Čaputovej automaticky to dám na ústavný súd a ten súdny spor Čaputová nemôže vyhrať so mnou ani na Islande.“
Štefan Harabin