SuperStar si opäť polepšila a stala sa
najsledovanejším piatkovým programom
Celosvetovo najúspešnejšia spevácka súťaž zasiahla až 841-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, zabodovali aj večerné spravodajské relácie a podvečerný seriálový hit Oteckovia. Najsledovanejším programom celého uplynulého týždňa sa v cieľovej skupine 12-54 stalo nedeľné vydanie relácie Počasie.
Dlhoročne úspešná a obľúbená spevácka
súťaž SuperStar sa aj v piatok,
17. septembra 2021, stala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci
ponuky všetkých slovenských staníc.
Tretí zostrih toho najzaujímavejšieho z kastingov SuperStar dosiahol v cieľovej skupine 12-54 výborný rating 8,8 % a trhový podiel 28,1 %. Medzitýždenne si tak z hľadiska ratingu polepšila o 0,8 percentuálneho bodu a trhový podiel jej narástol o 1,0 percentuálny bod. SuperStar v čase vysielania výrazne porazila konkurenčné programy, film Vládkyňa zla 2 zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší trhový podiel 12,9 % a šou Milujem Slovensko na Jednotke RTVS dosiahla podiel na trhu 12,2 %.
Pokračovanie súboja o prestížny titul, splnenie sna a rozprávkovú výhru v hodnote 75 000 eur si nenechalo ujsť celkovo 453-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v porovnaní s minulotýždňovou druhou epizódou ide o nárast o 37-tisíc divákov. Hľadanie novej česko-slovenskej speváckej hviezdy malo v čase vysielania dosah až na 841-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sa najsledovanejším piatkovým programom stala večerná relácia Počasie, ktorá k obrazovkám TV Markíza pritiahla 505-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 obsadila druhú priečku s ratingom 7,7 % a trhovým podielom 25,1 %.
Ďalšie dve miesta v rebríčku sledovanosti obsadili hlavná spravodajská relácia Televízne noviny (rating 7,1 % / share 26,4 % v CS 12-54) a podvečerný seriálový hit Oteckovia (rating 6,3 % / share 29,4 % v CS 12-54), ktorý taktiež predstihol akékoľvek piatkové programy konkurencie.
Najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky menších staníc sa stal kultový akčný film Rambo II. na obrazovkách televízie Dajto, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal skvelý rating 2,1 % a nadpriemerný trhový podiel 6,4 %.
Celkovo najviac divákov v rámci cieľovej skupiny 12-54 si uplynulý týždeň pozrelo vydanie relácie Počasie (rating 11,9 % / share 32,5 % v CS 12-54), ktoré TV Markíza odvysielala v nedeľu, 19. septembra 2021. Na čele rebríčka sledovanosti sa Počasie (rating 7,3 % / share 25,1 % v CS 12-54) umiestnilo aj v sobotu, 18. septembra 2021.
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA