22. 8. 2005

A teraz nieco o mne...

A teraz nieco o mne... Narodil som sa. To je teda dost podstatné. Narodil som sa 1. augusta 1978 v pôrodnici na Moyzesovej ulici v Košiciach. Priznám sa, že si na to vôbec nepamätám. Moje prvé kroky boli celkom neisté, no postupne som sa to naucil. Za to patrí vdaka mojim rodicom a starým rodicom. Vdaka nim som prežil celkom príjemné detstvo, ktoré nebolo zatažené nejakým zariadením typu materská škola, ale pobytmi v prírode. Potom však prišli zložité roky, ked som sa musel ucit písat, co mi vôbec, ale vôbec nešlo. Paradoxne dnes sa tým živím a touto cestou pozdravujem pani ucitelku, ktorá mi ako prvácikovi dala dvojku z písania. To celé sa odohrávalo na ZŠ Februárového vítazstva, odkial som nastúpil na ZŠ Trebišovská. Ked som si pridal prihlášku na Obchodnú akadémiu, istá ucitelka mi povedala: "Výborne, ty sa aj tak na vysokú nikdy nedostaneš, tak budeš mat aspoo odborné vzdelanie." A just! Po skoncení spomínanej OA na Watsonovej ulici v Košiaciach ma úspešne prijali na štúdium na Filozofickej fakulte UPJŠ v Prešove. Avšak už o pár mesiacov som sa pridal k partii študentov, ktorí zorganizovali na jeseo 1998 prvú študentskú demonštráciu od novembra 1989. Dôvodom bolo, že nám svojvola ministerstva školstva chcela zobrat našu alma mater. A tak sme sa z nicoho nic stali študentmi Prešovskej univerzity. Štrajky proste nezabrali… Ale co už... Svoje štúdium v odbore Vzdelávanie dospelých - Personálny manažment som úspešne završil v roku 2001 s tým, že mi dokonca priznali titul "Mgr." Od roku 1994 sa venujem žurnalistike. Pracoval som v niekolkých východoslovenských regionálnych médiách, napr. Východoslovenské noviny, Korzo (neskôr Korzár), Košický denník, Prešovské noviny. V roku 2000 ma to zavialo do elektronického média, ked som nastúpil do TV Global ako redaktor spravodajstva a k tejto práci sa mi neskôr pridala aj talkshow Košická 22. Momentálne som však zmenil pôsobisko a prestahoval sa do hlavného mesta, kde som nastúpil ako redaktor týždenníka Markíza. Nie som narcis... Novinky zo sukromia, part 3 Nie som narcis... Nie som narcis, ale preco nenapisat zas raz nieco o cloveku, ktorého mam najradšej. Takze od mojich posledných dennickovych záznamov na tomto webe preslo niekolko dni. Co sa pocas nich udialo? Pomaly sa aklimatizujem v mojom aktualnom posobisku, teda v Bratislave. Znamená to asi to, ze uz mozem hovorit o svojich oblubenych krcmach. Takze menovite Jazz Cafe, tak dámy a pani, tu nie je co riesit. Podnik ako má byt. Nakolko mam rad avantgardu, vcera som ostal totalne sokovany podnikom zvaným R.I.P., nemusite tam konzumovat, chodte si pozriet toalety. Toto je silna kava trainspotting sa nechytá. Samozrejme, k mojim pravidelným navsteviskám pribudla Prasna brána a Kút. Vsak je to na kope a v Kúte milujem svoj oblubeny stolik so zbierkou motylov. Nuz a este ich je niekolko, ale zatial nebudeme menovat... (Nekúpite banner?) Ale podme k príjemnejsím veciam, zacal som uskutocnovat prieskum, kde varia najlepsie bryndzove halusky. Jeho vysledky oznámim na tejto stránke. Zatial vedie spomínaná Prašná brána. Moje obydlie je stále rovnaké. Ale pevne verím, ze coskoro si nájdem normálny bytík. Najma moja elektronika sa nevie dockat stretnutia so mnou. Chudina takmer nevyuzita odpociva v Košiciach. No zaslúzi si to?! Podme dalej! Do mojho hnutelneho majetku pribudli nejake drobnosti. Kúpil som si super sandale (o ktorých cene mlcim ako partizán, lebo ked som ju zo dvakrat prezradil, kazdy na mna pozeral ako na vola). Dalej som dostal super nahrdelnik z Maroka (tymto pozdravujem Vikinu a ešte raz jej dakujem). Nuz a posledná a najdolezitejsia informácia, cez vikend idem domov... Takze kto mate chut, prijmam ponuky na pracovne ranajky, obedy, vecera a posedenia pri nejakom zmysluplnom drinku na chronicky znamej emailovej adrese, zasvatenejsi mozu volat aj na chronicky zname telefónne ciselko. Co nové doma? Tak som sa vrátil domov. Na chvílu. Pár minút som strávil s rodinou. Vlastne iba s maminou, sestra akurát odcestovala do Maiarska k vode, no pod_a sms, ktorú mi poslala, tak iba posedávala pri cajíku a mrzla. Tak jej treba, ked ona prazdninuje, kým ja zarezávam. Najviac sa asi tešilo moje psisko. Apropo, mám psa - jazvecíka menom Ester. Akurát má svoje "zenske" dni, co robí neplechu. Potom som navstívil svojich exkolegov z TV Global. Samozrejme na detasovanom pracovisku v klube E. Týmto pozdravujem Dusana H., Lukyho, Fuckeyho, Mekyho, Tona a Danku... Teda zostavu, ktorú som tam objavil. Samozrejme pozdravujem aj ostatných. Ponaueenie z krízového vývoja: Choite do E, kei sa dostavím domov, héééj, laskavo! Okrem toho som este stretol dve moje super kámosky: Adku a Nataly... Posledne menovaná ma prinútila k návsteve novootvoreného podniku Spider Pub. (Pozdravujem tiez Alexa, Dusana a zvysok kolektivu zo Spidera. Reklama: Chodte sa tam pozriet, lebo som slubil, ze to sem napisem! Svoju návstevu som zakoncil rituálnym odchodom vlakmi Zelezníc Slovenskej republiky. Keby po nasom území chodili aj iné, som ich klient. Odkaz: Ak by ste vedeli o niekom, kto mi bude sponzorovat let KE - BA, BA - KE, prosim, kontaktujte ma via e-mail. Tak som v Blave, dobréé nééé?! Posledny júlový tyzden som sa prestahoval do hlavneho mesta Slovenska. Tak uz som Blavák, nééé?! Najprv samozrejme zacali problémy s ubytovaním, pretoze mnoho mojich kamarátov sa na mna vykaslalo. Tym pádom ich vsetkych pozdravujem, vsak oni vedia, o koho ide. Co ine mi ostalo, nez internet? Paneboze, za to rebro, co si nám vyoperoval tento sranda stojí. Tazko si viem predstavit, ako by som browsoval niekde v raji pod stromom hriechu... Nuz a nakoniec sa nasla ubytovna. Vcera som zistil, ze sa do mojej izby aj ktosi pristahoval. Ale zatial netusim, kto to je... Videl som totiz iba uterak a hygienicke potreby. Vzhladom na tento majetok dufam, ze to nie je nudista. Okrem toho ubytovna (menovat nebudem, kto xce vediet, ktora to je... rad mu odpoviem mailom) ma aj svoje osobitne caro. Prvy den som mal pocit, ze stanujem pri niagarskych vodopadoch. Dovodom je, ze neuveritelnym sposobom tiekol zachod. Ked som na druhy den na to upozornil spravkynu, povedala, ze to opravia v stredu. Pripominam, ze bol piatok. Nastastie, vratnik - skaut mi ho pomohol opravit a tak nemam sny o splavovani Hronu. Nastupil som do novej prace... ale o tom inokedy... co keby sa k tomu dostal sef, no nie?! Nuz a momentalne som v stave, ked hladam svoju oblubenu krcmu (vysledok castingu zverejnim na tejto stranke) a nejake normalne byvanie (tejto kauze sa www.mamut.com/kyska bude pravidelne venovat). Ak by ste o niecom vedeli, dajte vediet... mozno tvrdé, ale oblubene vtipy Muz osloví neznámu ženu a šepká jej do uška: "Krásne lízem a som diskrétny!" A zena na to: "Tak si vylíz prdel a nikomu to nehovor!" On tak urobí a hlas mu hovorí: "No, tak teraz uz si v riti !!!!" Filmoviny Mám rád dobré filmy, pricom môj vkus je znacne rozptýlený a a zvláštny. Ved posúdte sami. Takže jedným z mojich oblúbených filmov, pri ktorom relaxujem pravidelne a rád je Inšpektor Gadget. Mozno preto, ze som mal tento kreslený seriál rád uz ako decko :-) V kazdom prípade odporúcam, príjemná oddychová komédia. Pokúsal som sa objavit spojitko medzi predchádzajúcim a nasledujúcim filmom a nasiel som. V Gadgetovi hrá jednu z hlavných úloh Rupert Everett a v nasledujúcom, teda mizukáli Evita jeho údajne najlepšia priatelka Madonna. Obávam sa, že toto je jediný film, ktorý sa jej podaril. Soundtrack je skutocne úchvatný. Zmenme zaner. Film, na ktorý skutocne celkom iste nezabudnem patri medzi klasiku. Ladies and gentlemen, Alfred Hitchock´s Birds... A ešte jeden muzikál... Pomáda. Identifikacné znamenie, pravidelne si popevujem chronicky známe hity, ktore sa stali známe práve vdaka Travoltovi a Newton-John(ovej). Samozrejme, je tu este mnozstvo dalších filmov, najmä ceskej produkcie, ktore si nechám líbit. Takze povedzme: Dívka na koštiti, Jak utopit Dr. Mráeka, Tajemství hradu v Karpatech, Což takhle dát si špenát, ... Nuz a potom ešte niekolko zámorských a iných, spomeome napríklad filmík Meet Joe Black. Nuz a aby bol zoznam kompletný, nesmieme opomenút moje milované bondovky. Je to strarý, asi 5 ročný blog súčasného šéfa spravodajstva STV Milý, bezprostredný, hlavne vtipy sú také rodinné. Ako celá STV AMEN - Sanchez