19. 10. 2005

Cól sem, cól tam, nám je to všetko jedno

Cól sem, cól tam, nám je to všetko jedno
Tri minúty sem, tri minúty tam." Barbora Štubňová", zastupujúca programová intendantka Jednotky STV o skracovaní programu "Čo je to opéčko ?" Barbora Štubňová", zastupujúca programová intendantka Jednotky STV. Volám sa Barbara Štubňová. Začať by sme mohli od koreňov. Dva korene mi už preliečili, jeden zub mi ale museli vytrhnúť. Inak mám korene moravsko-slovenské, líznuté Maďarmi. Ale na stretnutí Rómov, presviedčali môjho kolegu, že priezvisko Štubňová je dočista rómske a že som ich. Ako cigánečka som sa veľmi nevydarila, lebo spev a tanec nie je zmyslom môjho života. Ale viem písať a čítať. Dokonca tak dobre, že som vyhrala konkurz do Top rádia v Košiciach. Pobudla som tam 6 rokov, v čítaní a písaní som sa zdokonalila natoľko, že som prešla hlasovými skúškami v rádiu Expres. Páčilo sa im ako viem písať. To som sa naučila na Gymnáziu. V Exprese som od roku 2002. http://www.expres.sk