28. 11. 2013

EFFIE Slovakia

EFFIE Slovakia

Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), organizátor národnej súťaže efektivity marketingovej komunikácie EFFIE Slovakia, v stredu (27. 11.) vo Vodárenskom múzeu v Bratislave vyhlásil výsledky 15. ročníka tejto súťaže. Porota udelila agentúram spolu 11 ocenení.
Zlatú EFFIE získala v špeciálnej kategórii Digital agentúra Istropolitana Ogilvy za kampaň Sagan Parking on Citroën pre klienta CITROËN SLOVAKIA, s.r.o.
EFFIE Slovakia je národná súťaž efektivity marketingovej komunikácie. História EFFIE siaha do roku 1968, kedy The New York American Marketing Association po prvý raz udelila ocenenie EFFIE award. Podľa medzinárodného prieskumu reklamy (GWA) je EFFIE najprestížnejšia súťaž v oblasti komerčnej komunikácie. Koná sa vo viac ako 40 vyspelých krajinách sveta a má i dva nadnárodné formáty: Euro Effie a Global EFFIE. Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS) získal licenciu v roku 1999.
TASR informovala Jana Šimeková, výkonná riaditeľka Klubu reklamných agentúr Slovenska.

Copyright © TASR 2013