29. 4. 2014

Ať chcípnou pod vlakem všichni pokrytci....

Ať chcípnou pod vlakem všichni pokrytci....

Pavel Novotný

Děkuju všem ubohým pokrytcům za záplavu vzkazů. Narozdíl od mrdek, které těšil každý její pád a trhaly trafikantům ruce, eXtra.cz nabídlo v posledních měsících Ivetě práci, upozorňovalo na mediální hon, který na ni byl pořádán při jejích nedávných narozeninách, poukázalo (jako jediné bulvární médium v zemi) na fakt, že poslední kauzu si bulvár doslova vycucal z prstu.

S Ivetou Bartošovou mě pojilo dlouholeté přátelství, byl jsem s ní v pravidelném kontaktu a ten jsem, narozdíl od mnohých, zejména v poslední době nezneužíval v její neprospěch a nikdy jsem jej nepřerušil. Ostatně o mediálních praktikách se mnou hovořila i před několika dny v telefonátu, který se chystám zveřejnit.

Na jejím stavu parazitovala takřka všechna média napříč spektrem (zdravím iDnes a Lidovky) a eXtra.cz a moje osoba jsou hrdé na to, že se na mediálním honu na Bartošovou v poslední době nepodíleli, naopak, proti němu zejména v březnu a dubnu aktivně vystupovali a upozorňovali na zbytečnou intenzitu tlaku, který je na nemocnou zpěvačku vyvíjen ze strany médií.

Rád bych ještě dodal, že Iveta dlouhodobě odmítala razantně řešit svůj zdravotní stav a opakovaně na revers opouštěla zdravotnická zařízení, kde jí mohli, jak jsem opakovaně zdůrazňoval v textech i rozhovorech, snadno v řádu měsíců pomoci.

Necítím ani špektu výčitek a jsem hrdý svůj tým, který mi nijak nevyčítal a naopak podpořil mě v rozhodnutí nezištně Ivetě v posledních měsících mediálně i materiálně pomoci....

Doporučuji si, vy chudáci, na eXtra.cz zadat její jméno a podívat se, co jsme o Ivetě, a co ona sama o sobě, doopravdy psali...

Ať chcípnou pod vlakem všichni pokrytci....