14. 8. 2014

SLOVAK MEDIA NEWS

SLOVAK MEDIA NEWS

Kapitán hokejových majstrov sveta 2002 Miroslav Šatan nakrúcal v priebehu pár dní už druhý seriál. Tridsaťdeväťročný útočník, ktorý po majstrovstvách sveta 2014 v Minsku oznámil koniec kariéry, si zahral sám seba v pripravovanom seriáli RTVS Superhrdinovia. Potom si počas nakrúcania šesťdielneho dokumentu Moje Povstanie obliekol partizánsky odev, do rúk zobral samopal a lekársku tašku.
"Hrám doktora Zoltána. Som členom partizánskeho oddielu, ktorý má tábor v horách na strednom Slovensku," prezradil o svojej úlohe v jednej z epizód nového seriálu pre Nový Čas Miroslav Šatan. Tvorcovia projektu ho chceli mať v dokumente za každú cenu, prvý raz ho oslovili počas jeho pobytu v New Yorku. "Povedal som im, že neviem, kedy sa vrátim na Slovensko. Oni na to, že počkajú, že chcú, aby som v tomto dokumente účinkoval. Tak som prikývol. Poslali mi aj scenár, takže som vedel, čo ma počas nakrúcania čaká," pokračoval Šatan.
Seriál pripravujú pri príležitosti 70. výročia SNP. Prvý diel odvysiela RTVS už 30. augusta. Okrem úspešného hokejistu sa v dokumente objavia aj tenistka Dominika Cibulková či boxer Tomi Kid Kovács. Šatanova rodina má z jeho účinkovania v seriáli veľkú zábavu. "Smejú sa najmä z mena Zoltán, ktoré som vyfasoval," doplnil pre Nový Čas Šatan.

©2014, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.