13. 8. 2014

Stanovisko prokurátora J. Čentéša k vyhláseniu GP zo dňa 12. 8. 2014

Stanovisko prokurátora J. Čentéša 
k vyhláseniu GP zo dňa 12. 8. 2014


K mediálnym vyhláseniam pána generálneho prokurátora, publikovaným dňa 12. augusta 2014, si dovoľujem uviesť nasledovné stanovisko:

Predmetom môjho stanoviska pre médiá zo dňa 8. augusta 2014, na ktoré dnes reagoval pán generálny prokurátor, boli zavádzajúce informácie ohľadom mojej osoby zverejnené konkrétnym periodikom v konkrétnom článku, a nie postupy generálnej prokuratúry ani mojich nadriadených. Je to zrejmé aj zo zverejneného obsahu tohto môjho stanoviska. V minulosti, a ani v uvedenom stanovisku pre médiá som nijako nekomentoval prácu a postupy prokuratúry ani mojich nadriadených.
Kontrole mojej práce zo strany mojich nadriadených som sa nikdy nebránil, a nikdy, ani v tomto prípade, som ju verejne nehodnotil, ani tak robiť nebudem. Moji nadriadení pri kontrole mojej práce dosiaľ nekonštatovali prieťahy v mojom postupe.
Ku konkrétnym skutočnostiam zo spisu sa vyjadriť touto formou nemôžem vzhľadom na moju povinnosť mlčanlivosti.

Jozef Čentéš