27. 10. 2014

Zomrela Marcia Strassman

Zomrela Marcia Strassman

V sobotu 25. októbra zomrela vo veku 66 rokov americká herečka Marcia Strassman. Magazínu The Hollywood Reporter to potvrdila sestra zosnulej Julie Strassman i jej blízky priateľ, režisér a scenárista Bob Weide. Rodáčka z New Yorku trpela rakovinou prsníka. Naposledy vydýchla vo svojom dome v Los Angeles. "Bola mojím vzorom. Bola tou najvtipnejšou a najbystrejšou osobou, akú som poznala, vždy ma vedela rozosmiať. Bola veľmi talentovaná - nie iba ak išlo o hranie, tanec a spev, no vedela aj šiť a pliesť - bola úžasná," vyjadrila sa Julie Strassman. "Som smutný, že moja drahá priateľka, milý človek a úžasná herečka Marcia Strassman dnes prehrala svoj odvážny boj s rakovinou," napísal v deň úmrtia na sociálnu a mikroblogovaciu sieť Twitter 55-ročný Weide. Na správy o herečkinej smrti zareagovala aj speváčka Cher, ktorá si na ňu v tweete zaspomínala ako na zábavnú a talentovanú priateľku.
Marcia A. Strassman sa narodila 28. apríla 1948. Diváci a diváčky ju môžu poznať napríklad z filmov Miláčik, zmenšil som deti (1989), And You Thought Your Parents Were Weird (1991) alebo Miláčik, zväčšil som naše dieťa (1992). Zahrala si aj v šiestich epizódach seriálu M.A.S.H. (1972 - 1983), v ktorom v rokoch 1972 - 1973 stvárnila zdravotnú sestru Margie Cutler. Okrem toho sa objavila aj v televíznom projekte Welcome Back, Kotter (1975 - 1979) a mnohých ďalších seriáloch.

©2014, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.