24. 6. 2016

VÝROKY TÝŽDŇA





VÝROKY TÝŽDŇA

„Lintner rozbil to tu dedinu... Turan je zbojník, ale má zbojnícku česť... Kohút, nerozumieš hokeju a budeš kukať ako kukučie mláďa...“
Andrej Gmitter z Bardejova

„Ty tu budeš niečo hovoriť, a pritom si mi pred rokom telefonoval, že som nič nerobil pre náš hokej a mám uši ako Mates... Ja som to prehrýzol, nikdy som to nevytiahol, pretože ako ty hovoríš, spájame hokej (mám to aj nahraté, môžem ti to aj pustiť)...“

Ján Lašák Róbertovi Luptákovi z Detvy

„Prochazka to dava na PÁNA !!! Lieta si s oligarchami privatnym lietadlom prenajatym z J&T na futbal ... Ako mimozemštan , toto su tie jeho vysukané rukavi , strana ma milionove dlhy a predseda si poletuje , ved nic sa nedeje v lietadle sedi aj Baran ( Prochazkov oligarcha ) ktory uz obsadil zeleznice , NDS , ministra svojho dosadil a uz sa ide zarabat ! Zacinaju pekne popansky ako šlachta privatnym lietadlom . Strana sa mu rozpada ale nech ved vzdy sa daju zohnat ( zabezpecit)nejakí poslanci ...takze Prochazka to dal na BARANA !“
Boris Kollár

„Ty kokot!“
Andrej Danko

„To je debilina, určite je to kokos.“
Andrej Danko

„Stratili ste cveng verejnoprávnosti, pretože ste protivládne médium.“
Robert Fico o RTVS

"Ja som predseda koaličnej strany, za partnerov som si vybral predsedov koaličných strán. Mne nebude žiadny minister brnkať na nervy.“
Andrej Danko
"Kotleba nie je bežný fašista, zvolili ho ľudia."
Radim Jančura

"Povedal som mu, že sme malý štát, možno by nám stačilo aj krátke medzipristátie lietadla, keď pápež pôjde v júli do Poľska, na čo sa milo pousmial."
Andrej Danko