16. 12. 2020

Absolútna utorková dominancia spravodajstva TV Markíza

 Absolútna utorková dominancia 


spravodajstva TV Markíza

Najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali Televízne noviny, popoludňajšie Prvé Televízne noviny obsadili tretie miesto a porazili akékoľvek programy konkurencie.


Televízia Markíza v utorok, 15. decembra 2020, obsadila až šesť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti v rámci obchodne podstatnej cieľovej skupiny 12-54. Obzvlášť vynikajúco sa darilo spravodajským reláciám trhového lídra.

Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala večerná hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo včerajšie vydanie skvelý rating 10,0 % a trhový podiel 30,0 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 592-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhé miesto obsadila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách nasledujúca relácia Počasie (rating 9,1 % / share 27,1 % v CS 12-54). Aktuálne informácie o počasí si na Markíze pozrelo 542-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Až na tretiu priečku sa v rebríčku sledovanosti prebojovali popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 7,2 % / share 34,6 % v CS 12-54), ktoré tak predstihli akékoľvek utorkové programy konkurencie. Celkovo pritiahli k obrazovkám TV Markíza 481-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Suverénnou jednotkou na trhu v čase vysielania bol tiež popoludňajší magazín Reflex (rating 6,2 % / share 27,4 % v CS 12-54), ktorý ratingovo dorovnal hlavnú spravodajskú reláciu konkurenčnej TV Joj.

V utorok zabodovala aj atraktívna filmová ponuka menších staníc z portfólia skupiny Markíza. Najvyššie priečky so zhodným ratingom obsadili romantická vianočná premiéra Sen o Vianociach (rating 1,9 % / share 5,9 % v CS 12-54) na Doma a legendárny Krokodíl Dundee (rating 1,9 % / share 5,8 % v CS 12-54) na Dajto.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 28,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 29,8 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA