4. 12. 2020

V 3 pódiách sa predstaví Desmod, Tomáš Buranovský a skupina Blanch

 V 3 pódiách sa predstaví Desmod,


 Tomáš Buranovský a skupina Blanch


Pop s jemným nádychom folku a soulu. V 3 pódiách sa znova stretnú hudobníci, ktorí hrajú celkom odlišné žánre a na záver si spoločne zahrajú na veselú skladbu od Karla Gotta. Relácia má ambíciu predstavovať známe aj menej známe kapely a hudobníkov v netradičných polohách a tentokrát prinesie aj trochu karnevalového nadšenia do tohto predvianočného času. Pozrite si reláciu 3 pódiá už tento piatok 04.12. na Jednotke od 22.35 h.

Tomáš Buranovský, ktorý vystupuje pod umeleckým menom BuranoWski, sa už etabloval na našej hudobnej scéne. V relácii 3 pódiá zahrá naživo svoje hity, ale ponúkne aj čosi celkom nové. Pozvanie na nakrúcanie prijal s nadšením.

„Tento formát na obrazovkách dlhočizné roky chýbal. Pamätám si, keď som ešte ako malý chalan sledoval Deku 10, celý týždeň som sa na to tešil a obľúbené klipy si poctivo nahrával na VHS. Dnes je samozrejme iná doba, ale aj vo svojom okolí vnímam, že 3 pódia sú obľúbenou reláciou, ktorá sčasti zaplnila dieru na televíznom trhu. Nechcem vyznieť pateticky, ale fakt, že v súčasnosti prakticky nikto nehrá žiadne koncerty veľmi umocnilo náladu, entuziazmus a nasadenie, ktoré v relácii uvidíte. Zahráme tri skladby. Bude to vlajková loď mojej tvorby - Lúč, potom pieseň .com a špeciálne sa teším na televíznu premiéru môjho aktuálneho singlu Život,“ povedal BuranoWski.

Hviezdnou kapelou, ktorú netreba predstavovať, bude skupina Desmod. Tiež ponúkne aj novinku.

„Zahráme skladby Vyrobená pre mňa, Nevrav mi aký som a hlavne našu novú pieseň pre film GUMP – Kométa, ktorá bude mať televíznu premiéru. 3 pódiá sú veľmi dobrý projekt, pretože sa v ňom stretávajú rôzne štýly,“ doplnil spevák kapely Mário Kollár „Kuly“.

Relácia dáva priestor aj menej známym, alternatívnym hudobníkom. Tentoraz to bude Blanch - projekt, ktorý vznikol ako sólový, no časom sa vyprofiloval do stálej štvorčlennej zostavy. Hrá konvenciami nezaťažený pop, folk a soul.

„Reláciu 3 pódia registrujem už odkedy sa začala vysielať. Veľmi sa mi páčila. Potešila som sa, keď sme aj my mali možnosť v nej účinkovať. Desmod aj BuranoWskeho som poznala, ale v 3 pódiách som ich videla prvýkrát naživo a bolo to super, v štúdiu vládla výborná atmosféra. My zahráme tri piesne z debutového albumu Delusion, a to konkrétne New Ways, Behind (Delusional meaning) a Over Hills,“ hovorí skladateľka, speváčka a gitaristka skupiny Blanch Bianca Macková.

Diváci sa opäť dočkajú aj netradičného prekvapenia.

„V závere relácie sa rozlúčime skladbou, ktorú Karel Gott spieval pred polstoročím v hlavnom meste zábavy, Rio de Janeiru v Brazílii. Verím, že trochu karnevalovej nálady v tomto chladnom počasí prinesieme aj do slovenských domácností,“ uzatvára BuranoWski.

Všetko podstatné o relácii 3 pódiá, ktorú moderuje Peter Bič, nájdete na Facebooku a Instagrame relácie.