14. 9. 2022

Z RTVS odchádza riaditeľka sekcie komunikácie Andrea Pivarčiová

Z RTVS odchádza riaditeľka sekcie Novou hovorkyňou ministerstva školstva je Pivarčiová - SME

komunikácie Andrea Pivarčiová


Z pozície riaditeľky sekcie komunikácie RTVS odchádza 15. septembra 2022 Andrea Pivarčiová, ktorá do verejnoprávnej inštitúcie nastúpila v júni 2020. Vedením sekcie komunikácie RTVS bude od 16. septembra poverená súčasná riaditeľka sekcie marketingu RTVS Zuzana Ťapáková.
„S pani Pivarčiovou sme sa dohodli na ukončení vzájomnej spolupráce. Ďakujem jej za dva roky, ktoré v RTVS odpracovala. Iste to nebolo z hľadiska externej komunikácie jednoduché, RTVS prechádzala zložitým obdobím. Osobne som vnímal, že pod jej vedením bola komunikácia značky RTVS v médiách intenzívnejšia. S pani Pivarčiovou som po príchode do RTVS mal dobrú vzájomnú profesionálnu spoluprácu a nevylučujem ju ani v budúcnosti. Naša dohoda bola z oboch strán veľmi korektná,“ povedal generálny riaditeľ RTVS Ľuboš Machaj.
„Mojím kľúčovým cieľom bolo nastaviť komunikačné procesy tak, aby sme proaktívne informovali divákov a poslucháčov o RTVS - o jej programoch, reláciách a osobnostiach a zároveň, aby sme efektívne spolupracovali aj s kolegami z iných médií. Verím, že spolu s mojím tímom sa nám to podarilo a že aj vďaka tomu RTVS získava stále viac divákov a poslucháčov. Práca v RTVS pre mňa osobne bola výnimočná a aj touto cestou ďakujem všetkým kolegom a spolupracovníkom. Samozrejme, naďalej ostávam vernou diváčkou a poslucháčkou kvalitných programov, ktoré RTVS prináša,“ povedala Andrea Pivarčiová.