25. 3. 2006

AKO JE TO VLASTNE S PRINCIPIÁLNOSŤOU MARKÍZY ?

AKO JE TO VLASTNE S PRINCIPIÁLNOSŤOU MARKÍZY ?
AKO JE TO VLASTNE S NASADZOVANÍM NOVINIEK DO DEKY???
Túto otázku si kladiete nielen vy, ktorí si nás každú sobotu zapínate, ale aj mnohí domáci interpreti. Aby sme do systému nasadzovania domácich klipov do Deky vniesli trochu svetla, ponúkame vám ukážku našej e-mailovej komunikácie so spevákom Braňom Mojsejom. Keď si materiál preštudujete a budete mať chuť, napíšte nám, čo si o tom myslíte - FÓRUM je tu len pre Vás! Ozaj, chcete vidieť nový klip Braňa Mojseja v Deke?
VEC: PONUKA Týmto Vám ponúkam najnovší videoklip speváka Braňa Mojseja, ktorý bol natočený vo februári roku 2004 k pesničke Hádanky tiel od autorov Ladislava Lučeniča a Kamila Peteraja ( cover verzia ). Žiadam o poskytnutie adresy, na ktorú môžem zaslať betacam - kazetu s predmetným videoklipom.
Dobrý deň, ďakujem Vám za ponuku, do Deky však nasadzujeme klipy až keď sa skladby objavia v prvej päťdesiatke slovenského airplay rebríčka. Zatial teda klip „Hádanky tiel“ nasadiť nemôžeme, akonáhle budete v hranosti, radi klip nasadíme. Pekny den Lucia Kollarova /scenaristka/
Dobrý deň! Asistenka mi odovzdala Vašu odpoveď ohľadom ponuky videoklipu do DEKY, veľmi ma potešila odpoveď s ktorou som ratal. Konečne mám niečo na papieri a o tom ako to v Deke funguje mám čím podložiť. V Deke bežne hráte pesničky, ktoré su v airplay na minusovom bode a predsa u Vás sú uspešné. Keď som mal zmluvu s agentúrou /nebudem menovať/ nemusel som v žiadnej airplay BYŤ a v DEKE som bol automaticky, ale tak to už beží. Som rád, že určitá Vaša konkurenčná TV mi odsúhlasila námet na program zameraný na to ako TO tu funguje. To iste platí o Teleráne kde ma jednoduch p.Pavlík vyškrtol.Viem prečo a on vie koho som si vzal za manželku. Takže je to jasné! Teším sa na to, že tento Váš system postavený na hlavu /radio okey mi povie, že coververzie nehrajú/ Vrať trochu lásky medzi nás atď./ za pár dní otočím a ľudia uvidia, ako to všetko funguje. Závisť je Vašou brzdou. Braňo MOJSEJ
Ahoj Braňo, veľmi jednoducho ti vysvetlím ako to v deke funguje a nie je to žiadne tajomstvo, oficiálne spolupracujeme s vydavatelstvami EMI, Universal, Forza, BMG, Sony, ktoré sú ako iste uznáš najväčšími vydavateľstvami na našom trhu. Tieto vydavateľstvá po konzultácii s nami - autormi relácie dekahity, prezentujú novinky svojej produkcie v relácii. Okrem toho vždy radi nasadíme zaujímavý videoklip aj od iných umelcov, samozrejme ak spĺňa tieto kritéria: 1. hranosť v slovenských rádiách na úrovni do top 50 v týźdennom rebríčku airplayových hraností 2. zaujímavý, aktuálny, originálny videoklip /ako príklad uvádzam klipy od Igora Derevenca pre skupinu Malevil, alebo Rudavského klip pre Ženu z lesoparku/ 3. je to fenomén, ktorý hýbe mladými ľudmi /ako príklad uvádzam Kontrafakt a skladbu 'Dava mi/ to je všetko, nič menej, ani viac. Tvoje argumenty sa mi zdajú naozaj neprimerané a smiešne. Chápem, že tvoj osobný záujem je odprezentovať sa v našej hitparáde, ale naozaj ako jej tvorca si myslím, že tvoja cielová skupina je niekde inde ako ta nasa. Relácia dekahity je určená hlavne pre ľudí od 10 do 18 rokov a ako iste uznáš, tvoj image, skladby a charakter tvojej tvorby je z mojho pohľadu určený podstatne inej cielovej skupine. Tak ti želám veľa šťastia v jej oslovovaní a v budovaní tvojej hudobnej kariéry. -Jopo-
dekahityrebríček 24.3.2006
Poradie skladieb .je pevne určené aktuálnou reláciou.UPOZORNENIE! Skúšať "oklamať" hlasovanie je zbytočné. Krátkodobo sa tu možno tvoje hlasy objavia, ale priebežne sú filtrované a do výsledkov sa nedostane ani tvoj jediný poctivý hlas. Dokonca môžeš uškodiť aj kamarátom, ktorí hlasujú napríklad z rovnakej školy... Pri opakovaných pokusoch sa dokonca môžeš dostať do "blacklistu" a už nezahlasuješ nikdy!
1.Black Eyed Peas : Pump It
2.Juanes : Volverte A Ver
3.Pink : Stupid Girls
4. Lucie Vondráčková : Vítr
5. Fort Minor : Petrified
6. Braňo Mojsej : Hurikán