22. 2. 2008

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Ja a Davisov pohár? Nikdy v živote. Vari len vtedy, keď dostanem 2 milióny korún. Minimálne o toľko som prišiel pre aféru.“ Karol Beck

"Kedysi, keď som ešte chodieval veľa po Slovensku, dostal som do daru rozsudok na Jánošíkom z Liptovského Mikuláša. Je to prvá strana, za čo všetko bol odsúdený a dúfam, že je to originál. Mám ho doma odložený. Sú dokumenty, ktoré budú v múzeu, ale až potom ako ja nebudem." Vladimír Mečiar

" Ja budem komentovať kolegov z opozície, pretože mám naozaj pocit ako keby vy ste boli neplatiči koncesionárskych poplatkov, vy neviete, že musíte mesačne platiť 140 korún ale nie v jednej platbe ako bude zavedené, ale v komplikovanejšej forme dvoch?Prečo tu zavádzate verejnosť? Veď ak neplatíte, no tak si to poriešte sami a nevykrikujte na mňa pani herečka, pokiaľ vy ste niečo namietli, že je tu nejaká nespravodlivosť, ja neviem, vy chcete snáď zaviesť podľa pixelov alebo podľa veľkosti obrazovky, alebo podľa či máte plazmu alebo či máte LCD obrazovku? Zásuvka je len, ak to nechápete, to je veľmi jednoduchý mechanizmu ako pomocná páka na prevod tej nepriamej dane, ktorú tak či tak musíte platiť a ten problém, ktorý my tu riešime je univerzálna, zlá vymožiteľnosť práva a výberov vôbec na Slovensku a to nie je len pri platbách vo verejnoprávnej službe, ten problém tu existuje v hocijakej inej oblasti a ja sa čudujem, že odmietate princíp práva, ktorý sleduje vymožiteľnosť, že vlastne vy tu obhajujete čiernych pasažierov, ktorí neplatia a hovoríte, že tu niekto chce niekoho trestať. Je mi z vás normálne trápne. " Rafael Rafaj

"Pán minister, vy viete že som obhajoval spolu s vami aj v televíznych diskusiách, pretože moja dôvera v potrebu verejnoprávnych médií je veľká. Moje vnútorné nastavenie, že v tomto duálnom priestore majú verejnoprávne médiá svoje miesto, že musia byť vyfinancované, že majú byť vyfinancované tak, aby ostali nezávislé, je naozaj veľkým presvedčenie. Nedokázala ho zlikvidovať ani Kubišova televízia. Musím povedať, že Hrehova televízia to naštrbila neuveriteľne a Mračnova alebo lepšie povedané Bobockého ma skoro dorazila. Jednoducho Mračnova televízia hovorí, že to nie je návrh, ktorý zabezpečí to čo ja od financovania verejnoprávnej televízie očakávam. To je obrovský problém a to hovorí mne, pretože atmosféra v tejto spoločnosti, postup rady, jej predsedu, ktorý sa správa dneska v televízii ako jej riaditeľ, naozaj Bobocký tam spáva a robí personálne a iné rozhodnutia čo je neprípustné. Tak toto naštrbuje moju dôveru, že táto televízia chce žiť z príjmov, ktoré nezávisia od rozhodnutie tejto exekutívy." Pavol Minárik

"Václav Klaus je človek, ktorý, ktorého si vážim. Vážim si ho nie už päť rokov, desať rokov, ja si ho vážim dvadsať rokov. To je jeden jeden jeden zmysluplný ekonóm, ktorý pre mňa znamená strašne veľa. A jeho vyhlásenie „peníze nepoznají sentiment" je pre mňa absolútne. Absolútne. Absolútne.. No, ten prišelec, ktorý prišiel z Ameriky , ja by som sa teda čudoval, čudoval by som sa všetkým, Češi by ho určite vyhnali lopatami, ale to by bola sila, to by bola sila. Ja nemôžem posudzovať nejak českého voliča a tak ďalej a tak ďalej, ale v každom prípade si myslím, že to by bola, to by bol ten hnúj, hnúj. Po česky." Ján Slota

"No, čo už k tomu môžem povedať. Zase sa vo voľnom čase opil a povedal, čo povedal." Dušan Čaplovič

"Je absurdné, aby takzvaní analytici vydávali svoje názory a úsudky za nezávislé a objektívne." Robert Fico

„Každý rozumný a normálny človek vie, že nás to automaticky ohrozí. Nerozprávajme si tu rozprávky. Budeme v strede medzi Poľskom a Českou republikou. Keď tie rakety niekde pad­nú, tak to bude mať vplyv aj na Slovensko. Preto má Slovensko eminentný záujem, aby tam raketové základne nefungovali. Veď ide o našu bezpečnosť.“ Ľubomír Jahnátek

"Budeme preverovať celý priebeh tejto kauzy aj z hľadiska toho, kto mal záujem a z kých dôvodov útočiť na vládu Slovenskej republiky . Vláda sa zaoberala aj tým, ako je možné, že takýmto širokým spôsobom bola kauza skládky v Pezinku medializovaná. Vláda sa zaoberala aj tým, ako spontánne vznikali niektoré protestné zhromaždenia, ako sa zrazu len tak, z ničoho nič, zjavil spevák, ktorý si bežne účtuje stotisíc, dvestotisíc korún za vystúpenia.. To bola vec, ktorá so skládkou nemala podľa všetkého nič spoločné . Tam veľmi rýchlo utekali všetci poslanci z opozície, všetko bolo perfektne pripravené, len to nebolo určite spontánne ." Robert Fico

" Svetové veľmoci vytvorili čierny a špinavý mikrób v podobe sionistického režimu a pustili ho ako divé zviera na národy v regióne". Mahmúd Ahmadínežád

"Nemôžu si vydávať nejaké knižočky, kde na prvú stranu dajú nejaký valec a na zadnú stranu dajú diaľnice a povedia, že rok 2007 bol rokom tyranie väčšiny.A čo my tu sme nemali voľby? Okrem toho poznáme týchto ľudí. Pán Mesežnikov nepovedal na adresu vlády Slovenskej republiky jedno dobré slovo. Pán Bútora, pani Bútorová, všetci títo ľudia pôsobili v okruhu poradcov pravicovej vlády. Nemôže sa niekto tváriť, že ja som tu objektívny a budem tu rozprávať o tyranii väčšiny. Čo to je za nezmysel, aká tyrania väčšiny. Ako si vôbec môže niekto takýto výraz dovoliť použiť na adresu vlády Slovenskej republiky, ktorá vznikla legitímne. Pochybuje niekto o legitimite tejto vlády? Chce niekto spochybniť, že táto vláda nevznikla na základe slobodných volieb?. Odmietame, aby sa tu niekto staval do polohy nezávislých komentátorov slovenskej politickej scény. Najmä to odmietame vtedy, ak je úplne zrejmé o koho ide a kde sú zaradení." Robert Fico