18. 1. 2016

JOJ NEWS


JOJ NEWS

 

Svoj úspešný januárový týždeň novej jarnej sezóny zavŕšila televízia JOJ najsledovanejším programom nedele. Noviny TV JOJ včera opäť prekonali konkurenciu a stali sa celkovo najsledovanejším spravodajským programom celého týždňa na trhu.

V nedeľu 17. januára sledovalo Noviny TV JOJ až 715-tisíc divákov starších ako 12 rokov, relácia tak dosiahla skvelý 15,2 % rating a 31,2 % podiel na trhu. V mladšej časti publika zaznamenala rovnako nadpriemerné výkony (30,3 % Shr a 11,9 % Rtg), pričom diváčky v CS 45-54 dosiahli excelentný, až 21,4 % rating. Noviny TV JOJ sa stali najsledovanejšou spravodajskou reláciou uplynulého týždňa na trhu v CS 12+, aj CS 12-54, a znova tak prekonali svoju konkurenciu.

Lídrami trhu v čase svojho vysielania (CS 12-54) boli včera na JOJke aj Šport s 11,7 % sledovanosťou v CS 12+, a taktiež Najlepšie počasie s 12,5 % ratingom v rámci univerzálneho publika.

Druhý januárový týždeň bol pre JOJ Group z pohľadu dosiahnutých výkonov v sledovanosti celkovo veľmi úspešný. Už prvé epizódy nového seriálu ZOO si získali veľkú základňu divákov, novinka sa v rebríčku TOP 10 stala najsledovanejšou nespravodajskou reláciou uplynulého týždňa na JOJ (v CS 12-54, aj CS 12+). Darilo sa aj pokračovaniu nového komediálneho seriálu Naši a do prvej desiatky mladšieho publika sa dostali tiež premiérové epizódy show Sladký život a podvečerné varenie na JOJke v relácii Moja mama varí lepšie ako tvoja. V rámci univerzálneho publika sa do TOP 10 zmestilo aj Nové bývanie Dizajn.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group