16. 9. 2016

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA


"Je to ťažké nemať dostatok lásky v detstve.Urobil som poriadok s ľuďmi, ako bol Slota. V mene poslancov NR SR koalície dávam odkaz, že všetci vyvrheli budú potrestaní. Často zneužívate deti, vaše mítingy spôsobili skrvavenie ľudí, jeden z vás vyfackal človeka. Čo by ste povedali Dankovi, keby po mítingu ostala skrvavená žena?“ adresoval opozičným stranám OĽaNO a SaS šéf NR SR. Ako povedal, on sa snaží SNS dostať hore. Skritizoval, že opozícia sú zhluky náhodných ľudí. Mam toho plné zuby, urážok, tlačoviek ku všetkému, nech koná systém, ale na to musí nejaký vôbec fungovať. Skúsme racionálne hovoriť o rokovacom poriadku, ktorý vznikol na základe mojej iniciatívy a v spolupráci s ľuďmi, ktorí tu 20 rokov pracujú. Sami hovoríte, že nie sme hrdí, odborní, slušní, ale pozrite, ako vy vystupujete. Zneužívate deti, kauzy, aby ste upútavali. Dnes, keď NR SR potrebuje prijímať zákony a vás v SaS ide roztrhnúť, že pomôžeme napríklad kúpeľníctvu, že sa so Smerom-SD dohodneme pri strategických otázkach. Ja sa nebojím o to, či som tu alebo nie. Ja som len rád po tých ťažkých časoch, ktoré som prežil, že ľudia nám dávajú silu a povzbudzujú nás. Sme v prvom čítaní, je možnosť a prosím opozíciu, aby osobne neurážala politickú stranu SNS, lebo sa snažím robiť poriadok. Niektorým poslancom aj kebyže dáme putá, nepomôže nič, ale nech ich hodnotí verejnosť a volič. Rokovací poriadok nie je v rozpore so žiadnymi ustanoveniami. Verím, že rokovací poriadok prinesie zmenu a že naša politika vás vytlačí z NR SR a že ďalšie volebné obdobie tu nebudete.“
Andrej Danko



„Povedať, možno keby ho otec nebil, v priamom prenose v televízii je podlosť, pretože viac ako 20 rokov nemám otca, pretože zomrel na rakovinu. Je to obrovská podlosť. Alebo nemať dostatok lásky v detstve. Je mi ľúto, že Matovič nemal detskú izbu. Zrejme hovoríš o sebe. To sa nehanbíš? Tvoj otec je mečiarovský privatizér a ty si mu pri tom pomáhal. Vytunelovali ste 52 miliónov korún. Okradli ste vlastných zamestnancov."
Igor Matovič