17. 3. 2017

VÝROKY TÝŽDŇA

          VÝROKY TÝŽDŇA


„ Je najvyšší čas si naliať čistú vodu. Takáto kompetencia Národnej rade dané nie. Hľadám riešenie aj tohto problému, ktorého som zdedil. Potom som povedal rukami nohami dostanú všetci poslanci v rámci výkonu voľnú kartu. Musí byť našim cieľom obhájiť túto vraždu, alebo udalosť. Ak by ma niekto presvedčil spôsobom, že to budú fakt potrestaní tí ľudia, ruky, nohy zdvihnem. Vyzvem aj prezidenta Slovenskej republiky, aby sme si nehádzali horúce gaštany zodpovednosti. Aj prezident SR má obrovský tím ľudí právne vzdelaných na Úrade vlády aj v Národnej rade hľadať legálnu ústavnú cestu, z ktorej vzájomne nebudeme vytĺkať politické body horúceho gaštana.Chce to, aby si vyhrnuli ruky všetci ústavní činitelia.“
Andrej Danko

"Našťastie stále máme lesy, hory. V nich už cvičia Slovenskí branci. Nie je ich veľa, ale keby bolo treba, môžu sa okolo nich združiť tisíce ďalších vlastencov. Potom, hoci opäť s ruskou pomocou, budú môcť vyhnať tých, ktorí kradmou rukou siahnu na našu slobodu.
Ale predtým nás možno čaká Sofiina voľba. Pozerám sa po našich politikoch v ústavom postavení a kladiem si otázku, kto z nich by bol schopný dodržať sľub voličom, že nepripustí cudziu vojenskú základňu na našom území. Vychádza mi iba jeden. Azda Marián Kotleba."
Ján Čarnogurský

"Ja si dokonca myslím, že prvýkrát tu dochádza k technickému vylepšeniu našej ústavy z hľadiska, z hľadiska riešenia problému, ktorý ukázala história, kedy sa poukázalo, že tu boli možno iné skutočnosti, ale ešte raz, my ani nehodnotíme predmetné obdobia a ani neposudzujeme z hľadiska spôsobov iných, ako to, že sú tu skutočnosti, ktoré u nás ako poslancov budú vzbudzovať presvedčenie, že by sa mal niekto tým hlbšie zaoberať."
Andrej Danko


"Bol to Tiso náš prvý prezident po Svätoplukovi. Ďakujeme pánu Bohu, že nám ho dal. Bez tohto štátu by sme tu dávno neboli."
Natália Grausová, poslankyňa za ĽS-NS


„Že ste trafený.Pán redaktor, ja nechcem kaziť atmosféru, ale poznáte môj názor na Slovenský rozhlas, vy ste jednoducho opozičné hniezdo. Vaše otázky si jednoducho vyprosujem.Pretože došiel som sem ako predseda vlády s cieľom urobiť všetko preto, aby tento úrad mal všetky podmienky na výkon svojej práce. Dlhodobo preukazujem záujem, aby sme profesionálne bojovali proti akýmkoľvek prejavom netransparentného správania sa. Vaše správanie je však tak zaujaté, tak zaujaté, je tak smiešne, že nemám vôbec chuť sa vašimi otázkami zaoberať."
Robert Fico