12. 5. 2017

VÝROKY TÝŽDŇA

          VÝROKY TÝŽDŇA

"Ja sa budem po obede venovať problematike pošpinenia mňa" 
Andrej Danko


„Rád by som mal konštruktívnu debatu aj s opozíciou, aby sme sa neurážali ako ľudia."

Andrej Danko



"Vyjadrím sa vo francúzštine, pretože pomaly, ale isto angličtina stráca v EÚ dôležitosť. Potom tu máme v nedeľu francúzske voľby a chcem, aby Francúzi rozumeli, čo hovorím o Únii a jej členoch."

Jean-Claude Juncker,predseda Európskej komisie

"Chcel som si upokojiť puk, pretože sa mi postavil. Samozrejme ten puk.“
Peter Čerešňák                                                    
 
„Mimoriadne si vážim speváka Joža Ráža, lebo aj za komunizmu hovoril, čo si myslel, aj teraz hovorí, čo si myslí. Vážim si tiež Vladimíra Mečiara ako architekta štátu. Má aj chyby, aj nedos¬tatky, no nebyť jeho, nebola by ani Slovenská republika a vždy by sme boli vnímaní len ako mladší brat českého brata. Keby pán Fico nedal banderovcom reverzný plyn, tak na ukrajinskom Donbase nie je 10-tisíc mŕtvych civilistov, to má na svedomí on! Keby im nedal plyn, nemohli by banderovci viesť vojnu proti civilistom na Donbase. Je to jednoznačná súvislosť. Pán Fico rozpráva jedno, ale robí druhé, hovorí, že je za zrušenie protiruských sankcií, na druhej strane však v EÚ hlasuje za protiruské sankcie. A pán Kiska? Keby žil Ľudovít Štúr, tak by ho odsúdili za vlastizradu.“
Štefan Harabin