16. 6. 2017

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Nariadil som príslušnému ministrovi, aby slovo aréna vyškrtli z názvov štadiónov."
Recep Tayyip Erdogan

"Amnestie neboli zrušené."
Vladimír Mečiar

"Som obeť."
Vladimír Mečiar

„Ja som neni policajt, ani som nie prokurátor, ani sudca... Pán Mečiar vie, čo má urobiť... Ja sa nebudem vyjadrovať k hokejovej reprezentácii, či tam má byť, prepáčte, hrať neviem, nejaký hokejista z NHL alebo tam dneska má byť a tak isto sa nebudem vyjadrovať, čo má robiť pán Mečiar a Dzurinda... Ešte raz, ja vám poviem, čo povie Andrej Danko. Ja neviem, aký vzťah bol Rázusa s Hlinkom, ja neviem, kto bol za čo zodpovedný, môžem sa opýtať historikov, pre mňa je to história...“
Andrej Danko


"Vy si myslíte, že je spravodlivé na človeka, ktorého na návrh odvolanie je napísané, že to vedel, nariadil, že šikanuje opozíciu na diskusiách hádzať takú špinu."

Andrej Danko