20. 9. 2023

Absolútny rekord seriálového hitu Dunaj, k vašim službám

Absolútny rekord seriálového hitu

 Dunaj, k vašim službám

Zabodovali tiež podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom, večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie, ale aj dlhoročne obľúbené Teleráno.

Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší rastúcemu diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalší rekord. V utorok 19. septembra 2023 si ho v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ vychutnalo takmer pol milióna divákov, čo je absolútne najvyšší počet od jeho januárového štartu. Zároveň sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal celkovo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Včerajšia deviata premiérová epizóda 3. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla excelentný rating 7,5 % a nadpriemerný podiel na trhu 24,8 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj výrazne zaostal s podielom na trhu iba 17,3 % v rovnakej cieľovej skupine.

Dunaj v utorok obzvlášť oslovil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 49,7 %. Strhujúca rodinná sága včera pritiahla k obrazovkám absolútne rekordných 497-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania zasiahla dokonca až 591-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Vynikajúci výkon zaznamenal tiež podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý si v utorok pripísal víťazný rating 4,9 % a nadpriemerný trhový podiel 25,6 % v cieľovej skupine 12-54. Taktiež sa mu mimoriadne dobre darilo medzi mladými diváčkami vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 65,2 %.

Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si včera vychutnalo skvelých 350-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah až na 489-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa v utorok v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali skvelý rating 7,1 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,2 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta pritiahol k obrazovkám Markízy celkovo 480-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahol dokonca až 759-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).


Tretie miesto v utorkovom rebríčku sledovanosti obsadila nasledujúca relácia Počasie, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala výborný rating 7,0 % aj trhový podiel 25,2 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 480-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Zabodovala tiež dlhoročne najúspešnejšia ranná relácia na trhu Teleráno, včerajšie vydanie zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci podiel na trhu 31,7 %. Ranné Noviny z ponuky TV Joj si zvolilo len 12,7 % z divákov pri obrazovkách.

Dve najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc obsadila v utorok televízia Dajto s večerným akčným dobrodružným kinohitom Muž z ocele (rating 1,8 % / share 7,6 % v CS 12-54) a s obľúbeným podvečerným komediálnym seriálom Susedia (rating 1,8 % / share 6,5 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,0 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA