MEDIA NEWS
80 % Európanov, ktorí sú online, má širokopásmové pripojenie, ale 40 % obyvateľov EÚ nikdy internet nepoužila. Vyplýva to z najnovšej štúdie Európskej komisie.
Zo štúdie i2010 ďalej vyplýva, že približne dve tretiny Grékov, Bulharov a Rumunov používa internet. „Špeciálne dobrou správou je, že 77 % európskych spoločností, 67 % škôl a 48 % lekárov už v súčasnosti využíva výhody širokopásmového internetu,“ uvádza Viviane Reding, Komisárka EÚ pre informačnú spoločnosť a Médiá.
„Na druhej strane ale niektoré časti EÚ stále zaostávajú. Všetky krajiny Európskej Únie musia preto tvrdo pracovať na tom, aby vyplnili diery, zlepšili cezhraničnú spoluprácu a pripojili aj zaostalejšie regióny,“ uzatvára Reding.
Podľa štúdie, ktorú vypracovala spoločnosť Millward Brown Optimor a ktorú pravidelne zverejňuje prestížny denník Financial Times, je najmocnejšou značkou na svete internetový vyhľadávač Google.
Práve spoločnosť Larryho Pagea a Sergeja Brina sa v rebríčku BrandZ TOP 100 nachádza na prvom mieste, keď sa jej trhová cena pohybuje na úrovni 86, 1 miliárd amerických dolárov. Oproti roku 2007 Google zaznamenal nárast o 30 percent. Na druhom mieste sa nachádza technologická firma General Electric (GE), tretí je počítačový gigant Microsoft. Najprestížnejšou ázijskou značkou je China Mobile na piatom mieste, z európskych spoločností sa najvyššie dostala fínska Nokia, ktorá sa nachádza na ôsmom mieste. Podrobné pravidlá zostavovania rebríčka sa nachádzajú na domovskej stránke spoločnosti millwardbrown.com
Podľa štúdie, ktorú vypracovala spoločnosť Millward Brown Optimor a ktorú pravidelne zverejňuje prestížny denník Financial Times, je najmocnejšou značkou na svete internetový vyhľadávač Google.
Práve spoločnosť Larryho Pagea a Sergeja Brina sa v rebríčku BrandZ TOP 100 nachádza na prvom mieste, keď sa jej trhová cena pohybuje na úrovni 86, 1 miliárd amerických dolárov. Oproti roku 2007 Google zaznamenal nárast o 30 percent. Na druhom mieste sa nachádza technologická firma General Electric (GE), tretí je počítačový gigant Microsoft. Najprestížnejšou ázijskou značkou je China Mobile na piatom mieste, z európskych spoločností sa najvyššie dostala fínska Nokia, ktorá sa nachádza na ôsmom mieste. Podrobné pravidlá zostavovania rebríčka sa nachádzajú na domovskej stránke spoločnosti millwardbrown.com