27. 2. 2015

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA 

"Pozrite! Som zaujímavejší ako Oscary, a to sedím v kresle a jem lupienky. Môj duch neostane nepovšimnutý."
Jim Carrey

„Já tenkrát ani nevěděl, že nějaká StB existuje."
Andrej Babiš

"Prišiel som sa pozrieť ako súkromná osoba, ako predseda strany Sedem statočných. Som však aj hovorcom BBSK a, bohužiaľ, je to dosť nepochopiteľné, že predseda BBSK Marian Kotleba nebol na túto udalosť pozvaný. Nebolo mu umožnené, aby sa stretol s premiérom a predstaviteľmi vlády. Mám za to, že tak, ako bol premiér demokraticky zvolený, rovnako bol zvolený aj pán Kotleba."
Vladimír Gürtler , hovorca Banskobystrického samosprávneho kraja (BBSK)

"Smrt abstinentům a vegetariánům."
Miloš Zeman

„ Firma samosprávneho kraja - Banskobystrická regionálna správa ciest zamestnala na novovytvorený post referentky pre oznamovanie protispoločenskej činnosti manželku župana Mariana Kotlebu Frederiku Kotlebovú účelovo, z dôvodu, aby tým vedenie Banskobystrického samosprávneho kraja upozornilo na chyby zákona, na základe ktorého sa takýto post vytvoril. Chceli sme tak využiť záujem médií, ktorý zamestnanie manželky predsedu kraja vyvolá. „
Vladimír Gürtler ,hovorca BBSK