23. 10. 2015

VÝROKY TÝŽDŇA

 VÝROKY TÝŽDŇA

"Politicky vás všade rozmažem, všetko pre to urobím. Tak, ako ste mi chceli spraviť vy dvaja peklo zo života, postarám sa o vaše peklo. Potichu, ale budete ho mať."
Attila Horváth poslanec mestskej časti Ružinov. redaktorke televízie Markíza Andrei Paulínyovej


„Ja sa pôjdem osprchovať, keby náhodou chcela so mnou jebať hore.“
Ľudovít Barát ,primátor Skalice

"Maďari žijú v uzatvorenom svete a nevidia si za svoj plot".
Zoran Milanovič. predseda chorvátskej vlády 



“Ak niekto bude ohŕňať nosom nad Slobodným vysielačom, dovoľte uviesť: Som suverénne najaktivnejší poslanec v našom parlamente, ale do žiadnej diskusie ma nikdy nezavolali a ako verejný činiteľ mám v zásade povinnosť informovať občanov o tom, čo robím.
Zavolali ma do SV, pôjdem do SV, budem hovoriť o tom, čo robia našim ľuďom. "Svetový mier", ktorý sa že vraj tiež rieši na SV neriešim. Pôjdem všade tam, kde ma zavolajú a budem môcť hovoriť o tom, že náš štát kryje úžerníkov.”
Alojz Hlina

„Budem prvý sudca stíhaný za slobodu prejavu. Ani takéto stíhanie ma neumlčí v poukazovaní na zjavné nezákonnosti politikov. Práve toto by chceli politici dosiahnuť cez lokajských sudcov. Harabin má vždy pravdu. Za pravdu má môžu jedine upáliť, ale nikdy nie stíhať, to sa im nepodarí.“
Štefan Harabin


„ Rumunské školy by mali dievčatá učiť, ako chodiť na vysokých opätkoch, tancovať tango, ako sa stať dobrou hostiteľkou či zvládnuť vyzývavú chôdzu. Prsia von, zadok von, nech chlapci omdlievajú!“
Vasile Salaru , už bývalý štátny tajomník rumunského ministerstva školstva


"Ďakujem za propagáciu myšlienky ambasádorky mieru. Šírenie síce bulvárnou formou, ale veď to je poslaním bulváru, nie? Tak či onak je mi veľkou cťou, že symbol mieru bol spojený so mnou. Pani redaktorke Veronike Pittenrovej želám veľa pokoja a harmónie v manželstve, ktoré prednedávnom uzatvorila."
JUDr. Renáta Zmajkovičová