12. 8. 2016

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Do svojej relácie Spojky si pozývam ľudí, ktorí sú spojivom medzi dvoma odlišnými svetmi. Raz som si tam pozvala lekára, ktorý sa popri klasickej medicíne venuje homeopatii. A takých je naozaj veľa. Bežne sa pacientom stáva, že im lekár predpíše homeopatiká a nechápu, prečo sa do toho teraz niekto naváža „A keby som to otočila, tak je zaujímavé, že toľko ľudí berie chemoterapiu a poumiera a nikto nehovorí, že je to riskantné a škodlivé. Považujem západnú medicínu za veľmi dôležitú, ale asi nič nie je čierno-biele."
Adela Banášová

"Kim Čong-il bude pre mňa večnou inšpiráciou. Je mi ľúto, že som nebol schopný poďakovať sa mu za všetko zlatou medailou. Nemyslím si, že so striebrom budem vo vlasti nejakým hrdinom. Dúfam, že v budúcnosti sa opäť prebojujem na vrchol. Mám na mysli všetky šampionáty od budúceho roku až po OH v Tokiu. „
Om jun-čol,severokórejský vzpierač

"Snažíme sa vytrénovať sovy, aby našli loptičku."
Peter Dawson ,prezident Medzinárodnej golfovej federácie ohľadom pozitív udomácnenia sov na olympijskom golfovom ihrisku

"Toľkokrát si tú trasu prejdete, všetko si naplánujete, a potom tam prídete a spadnete."
Tim Price, novozélandský jazdec ktorý spadol počas súťaže všestrannej spôsobilosti


"So žiadnym politikom sa nestýkam a nestretávam, naozaj si žijem úbohý život."
Ladislav Bašternák

"Odporúčam novinárovi, aby sa nabudúce venoval viac behu, lebo vyzerá ako záchodový pavúk."
Robert Fico

"Obama je zakladateľom ISIS . A ona tiež. Ja ich nazývam spoluzakladatelia. Je niečo zlé na tom, čo hovorím? Sťažujú sa ľudia na to, že som povedal, že je zakladateľom ISIS? Ja len hovorím pravdu, som pravdovravný."
Donald Trump