Seriál 1890
je najsledovanejším programom týždňa
Diváci si včera na JOJke nenechali ujsť premiéru najvýpravnejšieho seriálu tohto roka – novinka 1890 sa stala najsledovanejším programom uplynulého týždňa! Historickú detektívku priniesla TV JOJ divákom ako darček pri príležitosti svojho 15. výročia, ktoré oslávila vo štvrtok.
JOJ Group obhájila svoju pozíciu lídra v hlavnom vysielacom čase aj počas deviateho týždňa tohto roka, keď bola v priemere jednotkou pre univerzálne publikum, aj pre mladších divákov. Najvyšší výkon dosiahla v utorok 28. 2. s 15,7 % ratingom a 34,9 % share v CS 12+ (12,0 % Rtg a 34,4 % Shr v CS 12-54). TV JOJ zaznamenala najlepšiu sledovanosť v prime time v nedeľu 5. 3. (12,7 % Rtg a 26,0 % Shr v CS 12+ a 9,7 % Rtg a 24,6 % Shr v CS 12-54).
TOP programom uplynulého týždňa sa s najväčším počtom divákov vo veku 12 až 54 rokov stala premiéra novej historickej detektívky 1890, ktorá dosiahla 10,8 % rating a 26,6 % share. V rámci univerzálneho publika bola novinka rovnako lídrom trhu v čase svojho vysielania a dosiahla priemerný reach až 1 020 000 divákov! Najvýpravnejší seriál tohto roka tak včera zaznamenal vynikajúcu 13,2 % sledovanosť a 26,8 % podiel na trhu, keď si jeho prvú epizódu nenechalo ujsť celkovo 620-tisíc divákov (CS 12+). Najsilnejšou cieľovou skupinou boli ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli excelentnú, až 18,1 % sledovanosť.
Absolútne najsledovanejším programom týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií boli opäť Noviny TV JOJ, ktoré vo štvrtok 2. marca v CS 12+ zaznamenali vynikajúci 15,4 % rating a 32,3 % share. Najlepšie počasie dosiahlo svoju najvyššiu sledovanosť v utorok, a to so 14,5 % ratingom a 30,9 % share v CS 12+. Minulotýždňové maximá si v rámci univerzálneho publika pripísali Krimi v nedeľu (12,8 % Rtg a 27,2 % Shr) a Šport v utorok (11,5 % Rtg a 24,7 % Shr).
Program televízie JOJ bol každý večer prvou voľbou slovenských divákov. Inkognito si v pondelok 27. 2. vyslúžilo výborný rating 12,7 % a share 27,6 % v CS 12+. Vo štvrtok dosiahlo 11,4 % sledovanosť a 24,5 % podiel v rámci univerzálneho publika. Utorková zábavná show Nikto nie je dokonalý sa stala druhou najsledovanejšou nespravodajskou reláciou týždňa v oboch cieľovkách (12,7 % Rtg a 28,5 % Shr v CS 12+) a lídrom trhu v čase svojho vysielania boli aj Prázdniny v stredu 1. marca (10,9 % Rtg a 23,0 % Shr v CS 12+).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v tenistý deň ako živé vysielanie.
Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group