15. 9. 2017

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA



"S pobavením som si prečítal reakciu Štefana Harabina. Hoci som žiadneho sudcu v uvedenom prípade nemenoval, naplno sa u Štefana Harabina potvrdilo porekadlo, že trafená hus zagágala.Je to práve pán sudca Harabin, ktorý vydáva čudesné a nezákonné rozhodnutia. To, že ma označil za schizofrenika, považujem za následok jeho duševnej poruchy, ktorá sa u neho prejavuje po strate moci. Ako sa ukázalo, ani orgány súdnej samosprávy, ani rozhodujúce relevantné médiá na moje vyjadrenie takto hystericky nereagovali. Keďže podľa pána Harabina, by som nemal byť generálnym prokurátorom, dokonca by som nemal viesť ani miestnu prokuratúru v Ubli, podľa môjho názoru by pán Harabin nemal byť nielen sudcom Najvyššieho súdu SR, ale sudcom vôbec. Na rozdiel od pána Harabina si väčšinu sudcov vážim a považujem ich za odborníkov. Na ďalšie bludy a polopravdy tohto hysterika a patologického klamára reagovať nebudem.“
Jaromír Čižnár , generálny prokurátor