13. 7. 2018

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA



„Ja som najviac diskutujúci slovenský spisovateľ, mám ročne sto besied, a akonáhle vyjdem z Bratislavy, je mi jasné, že Slovensko si myslí niečo úplne iné ako bratislavská kaviareň na čele s Denníkom N. Ja sa naozaj čudujem, že tieto médiá ešte niekto vôbec číta. Veď to je čistá goebbelsovčina, čistá propaganda. Poviem vám, keby som bol údenáčom, tak sa do niektorých našich novín ani zabaliť nenechám.“
Jozef Banáš- Lotos

"Som príliš starý na to, aby som bol sudca, ale som dosť mladý na to, aby som mohol spievať."
Mick Jagger na koncerte vo Varšave

„Načo by som si čítal veci, ktorým vôbec nerozumiem. “
Gábor Gál

"Dnes sú medzi nami mnohé bohaté krajiny, ale máme aj niektoré, ktoré nie sú také bohaté. A tie sa ma spýtali, či by mohli nakúpiť výzbroj a či by som im s tým mohol vypomôcť. My im s tým trochu pomôžeme. Nebudeme to financovať za nich, ale zaistíme, aby mohli mať splátky a rôzne ďalšie veci, takže budú môcť nakupovať - pretože Spojené štáty vyrábajú zďaleka najlepšiu vojenskú výzbroj na svete: najlepšie lietadlá, najlepšie strelné zbrane, najlepšie všetko.Každý chce nakupovať našu výzbroj... Takže niektorým krajinám pomáhame radami a aj s nákupom najlepšej výzbroje."
Donald Trump na summite NATO