1. 11. 2019

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Som asi jediný novinár, ktorý vás považuje za priateľa. To, že ste obvinený, povedal Gašpar predsa, ale o. k., ak si to o mne myslíte, tak nech vám pomáha niekto iný, ja som v živote nenapísala, že Kočner z mafiánskych zoznamov.“ 
Martina Ruttkayová Kočnerovi

"Ako predseda strany Smer mám povinnosť stáť pri mojich ľuďoch v dobrom aj v zlom. Vážim si prácu, ktorú robil a robí Martin Glváč. Médiá uplatňujú selektívnu zodpovednosť. Nesúhlasím s tým, že zodpovednosť sa vyvodzuje len voči predstaviteľom Smeru-SD. Médiá by rovnako mali pristupovať napríklad k Richardovi Sulíkovi, ktorý sa stretával s Marianom Kočnerom, Igorovi Matovičovi, ktorý je daňový podvodník, či k Andrejovi Kiskovi, ktorý by ukradol aj mŕtvemu topánky".
Robert Fico

"Prečo by sme mali otvárať? Určite nie na nátlak opozície. Toto už je hon, čo robíte vy novinári a čo si, samozrejme, prihlúpla opozícia nedá ujsť, prečo by sme mali hrať podľa ich nôt?"
Maroš Kondrót (Smer-SD)

„Kto s Marianom Kočnerom nekomunikoval?" 
Dušan Muňko,Smer-SD

Snívalo sa mi s vami túto noc. Červenala som sa ráno."
Martina Ruttkayová
"Dajte si ľad."
Marian Kočner
"Ale, no tak, úsmev, Marian."
Martina Ruttkayová
"Šak sa smejem, ako si dávate ten ľad."
Marian Kočner
"Kam?"
Martina Ruttkayová
"Na čelo predsa."
Marian Kočner

 "Táto dohoda... nemôžete to urobiť, nemôžete obchodovať. Nemôžeme uzatvoriť dohodu so Spojeným kráľovstvo. Bol by som rád, keby ste sa vy a Boris spojili, pretože vy máte skutočne nejaké počty (voličov), pretože ste si v posledných voľbách viedli úžasne a on vás veľmi rešpektuje."
Donald Trump v rozhovore s Nigelom Farageom