16. 4. 2021

VÝROKY TÝŽDNA

VÝROKY TÝŽDNA


"Dnes tu každý dáva podporu vedcov, ja ich tiež podporujem. Ale prečo si vytvárame slameného panáka z nejakého útoku na vedcov zo strany bývalého predsedu vlády, keď neviem kde, na základe čoho ste tento konflikt vytvorili alebo našli?" 
Jaroslav Naď 
 




"Dnes mám pocit, že šesť dní Slovensko žije lynčom doslova Matoviča, alebo podľa mňa až takým prepukávaním nenávisti. Skúste sa pozrieť do médií, čo médiá popísali na túto tému a porovnať to s realitou, ako som sa ja vyjadril v tejto veci,. Bol som obvinený z čohokoľvek, permanentne som vystavený vulgárnym urážkam, napríklad Rada Baťa, manželky pani Baťovej, hoci ja som na pani Baťovú nepovedal jedno jediné krivé slovo. Takže skúsme sa najskôr pozrieť do svedomia a úplne úprimne: nemám chuť zatiaľ robiť tlačovku, keď vidím, čo píšete a aké informácie posúvate vašim čitateľom, divákom. Keď budem vidieť, že nenávisť trošku opadne, veľmi rád sa pred vás postavím a zodpoviem akékoľvek otázky, ďakujem.”
Igor Matovič
 


“Možno prídem.”
Igor Matovič