15. 5. 2006

MEDIA NEWS

MEDIA NEWS

Po udomácnení sa v Hollywoode sa Robert De Niro asi rozhodol pre rovnaký krok na Manhattane. Podľa New York Post sa herec chystá spolu s ďalšími dvoma osobami kúpiť týždenník New York Observer. Všetci traja by sa v najbližšej dobe mali stretnúť s vydavateľom a prediskutovať ponuku. Mnohí záujemcovia o týždenník nakoniec ustúpili, keďže časopis zaznamenal veľké straty. Pokiaľ by sa ho však ujal De Niro, očakáva sa obrat k lepšiemu.

V čase keď americké médiá pripravujú svoje jesenné štruktúry a novinky, najväčší boj sa odohráva v oblasti nových médií a predpokladá sa, že veľkú časť peňazí zadávatelia prenesú práve do mobilnej komunikácie, prenosných music playerov, video hier a internetu. Siete ABC, NBC, CBS a Fox minulý týždeň začali rokovania so zadávateľmi na booking reklamného času na primetime sezóny 2006/2007. Joint venture CBS a Time Warner Inc. znížil počet US TV networkov zo 6 na 5. „Televízia je stále silné médium . Máme však oveľa viac možností manévrovať a konzumenti sa navyše začínajú viac preorientovávať na nové médiá ,“ hovorí Charlie Rutman, Chief Executive Officer z od Havas media buyera MPG North America. Očakáva sa , že zadávatelia minú vo veľkých televíznych sieťach okolo 9, 1 miliardy dolárov. Veľa vysielateľov sa prispôsobuje novým trendom a nové médiá si vytvára spoločne so svojim hlavným biznisom. Tak sa do nových médií rôznym spôsobom dostávajú aj také hity ako American Idol ,CSI, Lost , Desperate Housewives, Grey's Anatomy, House, Survivor.

Zdroj : Reuters