DALITO!

5. 9. 2016

RTVS NEWS

RTVS NEWS

Jednotka bola jednotkou na trhu uplynulý pondelok počas vysielania kultového slovenského vojnového filmu Kapitán Dabač (185.000 divákov/podiel na trhu 19,8%), lídrom bola aj počas vysielania slovenskej vojnovej klasiky Vlčie diery (213.000 divákov/podiel na trhu 20,4%). V utorok sa darilo premiére novej série obľúbenej zábavnej šou Nikto nie je dokonalý, ktorá bola trhovým lídrom (358.000 divákov/podiel na trhu 18,4%)


Prime time počas uplynulého piatka patril Jednotke a Dvojke. Svoj najlepší výkon sledovanosti v histórii dosiahla zábavno-súťažná šou Milujem Slovensko (503.000 divákov/podiel na trhu 27,3%). Štart piatej série jednej z divácky najobľúbenejších relácií na Slovensku dosiahol historicky najvyšší podiel na trhu v štandardnom vysielacom čase (mimo silvestrovského vysielania) a oproti štartu štvrtej série takmer 8-percentný nárast v parametri podiel na trhu. Napriek rekordnej sledovanosti šou Milujem Slovensko mala v piatok v hlavnom vysielacom čase skvelú sledovanosť aj Dvojka, ktorá bodovala vďaka vynovenej televíznej klasike Alžbetin dvor. Nenechalo si ju ujsť až 132.000 divákov (podiel na trhu 7,2%).


„Piatkový prime time a začiatok sezóny ukázal, že sme na jeseň pripravení. Som nesmierne rád, že naši diváci si po hlavnom spravodajstve na Jednotke okrem Milujem Slovensko našli aj technologicky vynovenú klasiku na Dvojke v podobe Alžbetinho dvora a zostali tak verní vysielaniu RTVS,“ uviedol generálny riaditeľ RTVS Václav Mika.


Diváci si v nedeľu nenechali ujsť ani vstup našej futbalovej reprezentácie do kvalifikácie na majstrovstvá sveta 2018. Prvý zápas proti Anglicku sledovalo až 458.000 divákov (podiel na trhu 29,9%), vďaka čomu bola Jednotka trhovým lídrom.


Medziročne vyšší výkon opäť zaznamenali Správy RTVS o 19:00 (v parametri podielu na trhu zo 14,6% na 17,3%), ale rovnako aj Správy RTVS o 16:00 (z 9,4% na 10,3%) a Správy RTVS o 12:00 (z 9,2% na 10,0%). Uplynulý piatok svoj najlepší výkon sledovanosti zaznamenala aj dokumentárna séria RTVS Fetiše televízie (208.000 divákov/podiel na trhu 13,2%).

Poznámka: Všetky údaje sú platné pre CS 12+ (ak nie je uvedené inak).