30. 3. 2019

Vyhlásenie generálneho prokurátora Jaromíra Čižnára

Vyhlásenie generálneho
 prokurátora Jaromíra Čižnára


Chcem uviesť veci na pravú mieru. A síce, odkazy, ktoré mi poslal pán poslanec Igor Matovič cez média a cez svoje statusy na facebooku som nazval omylom za esemesky a prosím o pochopenie, keďže sme sa na tlačovej besede stále bavili o esemeskách medzi inými ľuďmi. Toto bolo len nešťastné vyjadrenie a nepredpokladal som, že bude do takej miery zneužité. Bol to obdobný prípad, ako keď sa pán Matovič vyjadril na tlačovej besede, že je jeseň a padá lístie. Okrem odkazu cez média a statusy na facebooku som žiadne výhražné esemesky od pána poslanca Matoviča nedostal. V prípade, že sa cíti poškodeny, môže podať trestné oznámenie, avšak stále som presvedčený, že odkazy, ktoré mi adresoval cez média a facebook napĺňajú znaky vydierania."