13. 6. 2022

RTVS valcovala víkendovú sledovanosť najmä zábavou

RTVS valcovala víkendovú 

 


sledovanosť najmä zábavou


Víkendové zábavné relácie RTVS sú dlhodobo veľkým diváckym lákadlom. Vysokej sledovanosti sa počas uplynulých dní opäť tešila vedomostná súťažnou šou Čo ja viem, ale najmä súťažno-zábavná šou Záhady tela či talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktoré dominovali sledovanosti počas soboty. Diváci si nenechali ujsť ani nedeľnú politickú diskusiu O 5 minút 12 či premiérový seriál Rebelka z dobrej rodiny.

V piatok večer si súťažnú vedomostnú šou Čo ja viem na Jednotke pozrelo 274.000 divákov pri trhovom podiele 15,5 % v cieľovej skupine 12+. Podvečer si diváci nenechali ujsť ani obľúbený Duel, ktorý prilákal k obrazovkám 165.000 divákov pri trhovom podiele 15 % v univerzálnej cieľovej skupine. V piatok podvečer sa vysokej sledovanosti tešil aj futbalový zápas Slovenska a Azerbajdžanu v rámci Ligy národov 2022. Na :Športe si ho nenechalo ujsť až 144.000 divákov pri trhovom podiele 10,9 % v univerzálnej cieľovej skupine.

V sobotu prilákala divákov k televíznym obrazovkám súťažno-zábavná šou Záhady tela. Sledovalo ju 308.000 pri trhovom podiele 19,3 % v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Divákov zaujala aj talkšou Neskoro večer, ktorú sledovalo 299.000 ľudí pri trhovom podiele 19,3 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola trhovou jednotkou. Nočnú šou Boris a Brambor si nenechalo ujsť 106.000 divákov pri trhovom podiele 9,6 % v cieľovej skupine 12+.

V nedeľu na poludnie lákala divákov k televíznym obrazovkám diskusná relácia O 5 minút 12 na Jednotke. Sledovalo ju 264.000 divákov pri trhovom podiele 23,8 % v cieľovej skupine 12+ v danom čase bola najsledovanejšou televíznou reláciou. V rámci spravodajského vysielania :24 si reláciu pozrelo ďalších 53.000 divákov pri trhovom podiele 4,8 % v rovnakej cieľovej skupine. V nedeľu večer pokračoval na Jednotke premiérový nemecký seriál Rebelka z dobrej rodiny, ktorý si v prime-time pozrelo 244.000 divákov pri trhovom podiele 13,2 % v univerzálnej cieľovej skupine a v danom čase bol nasledovanejším televíznym programom.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA