17. 6. 2022

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

 Na obrázku môže byť 1 osoba a text, v ktorom sa píše „Štefan Harabin 10h Milí priaznivci a priatelia, Youtube kanál, bez uvedenia akéhokol'vek dôvodu, mi na „hulváta" vymazal všetky videá, účet a celú históriu od januára 2016. Zrejme som pre Ultraliberálov a Sorosa mimoriadne nebezpečny, lebo V stanoviskách a vyjadreniach na prebiehajúce udalosti vnútro a zahranično-politické hovorím kontinuálne pravdu, ktorá je pre nich nepríjemná. V tejto činnosti samozrejme budem pokračovat' na informačnom kanály aplikácie Telegram, kde rozbieham aj priame vysielanie S možnostou kladenia otázok. Link: t.m/harabin“

 Na obrázku môže byť 1 osoba



"Urobili ste zo mňa Žida 21. storočia."
Igor Matovič
 



„Na rovinu? Neobávam sa tak vojny ako dehonestácie hodnôt a našej mládeže, našej budúcnosti. Napríklad im vymývajú mozog zvrátenosťami – vraj pohlavím môžu byť tým, čo chcú. Len čakám, kedy sa niekto bude cítiť ako zvieratko či kameň, či ako v rozprávke – snehová vločka. Môžeme tomu zabrániť, len treba, aby sa ľudia nebáli priznať sa k hodnotám, lebo tie nie sú iní“
Pavlína Matovičová
"



"Ale áno, som rád, že sa ma americkí liberáli boja tak, ako Donalda Trumpa – to je lichôtka. Oddnes aspoň konečne vieme, čo znamená skratka FB – Fascist Book.“
Ľuboš Blaha



"Európski fanúšikovia žiab, klobás a špagiet veľmi radi navštevujú Kyjev. Sľúbia Ukrajine členstvo v EÚ a staré húfnice, opijú sa horilkou a odídu domov vlakom."
Dmitrij Medvedev