22. 11. 2013

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„ Najlepší je Kucka. Z pozície šesť doplňuje trojku a štvorku.“
Ladislav Borbély

„Najlepší je Stoch. Vytvára myšlienku“
Ladislav Borbély

„Šľapáčik latentný"
Ladislav Borbély

„Riešenie Bakoša má diagnostickú hodnotu.“
Ladislav Borbély


„Vážne? V zlej situácii? Čo ja by som za to dal, aby sme mali taký štadión a toľko divákov. Takže, zbytočne to taká otázka pán... Viete čo? Nehnevajte sa ako. Ale znehodnotiť výkon, ste Slovák? Znehodnotiť takýto výkon takouto otázkou? Že Poliaci boli v zlej situácii? V čom boli v zlej situácii? Prosím ťa, nechaj tak, nechaj tak to, prosím ťa."
Ján Kozák st. reagoval na otázku redaktora televízie TA3 Miroslava Michalecha.


„Od dvanástich rokov čítam každý deň noviny. Vyrastal som v prostredí starších ľudí, bol som najmladší v rodine, na každej oslave sme politizovali. S rovesníkmi som sa viac­-menej nemal o čom rozprávať. Dvanásť rokov čítam správy, pričom v Rádiu Expres som si ich musel sám vyberať, editovať, urobiť ich zaujímavými pre poslucháča. Veľmi veľa som sa tam naučil. Myslím, že prehľad mám a viem, čo sa v politike deje.“
Martin Strižinec