DALITO!

13. 12. 2016

MEDIA NEWS

MEDIA NEWS

Ruský mediálny a vydavateľský dom RBK má uhradiť ropnému koncernu Rosnefť odškodné vo výške 390.000 rubľov (v prepočte asi 6000 eur) za údajne ohováračský materiál o plánovanej čiastkovej privatizácii z apríla tohto roka. O príslušnom rozhodnutí súdu informovali dnes justičné zdroje v Moskve.
Rosnefť, ktorého šéfom je Igor Sečin, niekdajší poradca a blízky spolupracovník ruského prezidenta Vladimira Putina, požadoval pôvodne odškodné tri miliardy rubľov (v prepočte asi 46 miliónov eur), čo by v prípade Ruska predstavovalo rekordnú sumu. Niektorí z tamojších politológov v tom videli snahu zastrašiť alebo zničiť spomínané vydavateľstvo.
Skupina RBK, ktorú tvoria noviny, televízna stanica a spravodajská agentúra, patrí oligarchovi Michailovi Prochorovovi.

©2016, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.