JOJ NEWS
Súkromná televízia JOJ má viaceré zmeny v organizačnej štruktúre. Zmeny sa dotkli viacerých úsekov televízie, medzi nimi obchodu a nových médií, ďalej výroby, vlastnej tvorby a vývoja formátov a tiež interaktivity a teletextu. "Úseky obchodu a nových médií boli dnešným dňom začlenené pod finančný úsek. Riaditeľom Nových médií bol menovaný Vladimír Mužík. Doterajší šéf úseku Ondrej Jurovčák bude ďalej pracovať na pozícii prevádzkový riaditeľ webových služieb TV JOJ. V rámci finančného úseku bola zároveň vytvorená pozícia výkonného riaditeľa pre obchodnú stratégiu JOJ Group, ktorá bude obsadená v najbližších hodinách," informovala
Ako sa ďalej uvádza v tlačovej správe, ktorú agentúre SITA poskytlo PR oddelenie JOJ Group, zároveň sa zlúčil úsek výroby a úsek vlastnej tvorby a vývoja formátov. Riaditeľkou novovytvoreného úseku vlastnej tvorby zostala doterajšia výrobná riaditeľka Slávka Adamíková. Ivan Huljak bude zastávať post šéfdramaturga pre komediálne seriály a sitkomy a ich vývoj. "Dnešným dňom bola z pozície riaditeľky úseku marketingu, PR a analýz odvolaná Ivana Semjanová, vedením úseku bola dočasne poverená súčasná programová manažérka JOJ Group Jana Hegedusová. Pod programový úsek bolo zároveň presunuté oddelenie interaktivity a teletextu," dodáva PR JOJ Group.
©2013, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.