JOJ NEWS
Výkonnou riaditeľkou pre obchodnú stratégiu JOJ Group sa stala Renáta Macková. Ako sa ďalej uvádza v tlačovej správe, ktorú agentúre SITA poskytlo PR oddelenie JOJ Group, v pondelok 4. novembra bol úsek obchodu JOJ v rámci organizačných zmien začlenený pod finančný úsek a súčasne vznikla pozícia výkonného riaditeľa pre obchodnú stratégiu JOJ Group. Tú od spomínaného dátumu zastáva Renáta Macková. "Macková bola pri zrode obchodného oddelenia televízie Markíza a 12 rokov pôsobila na pozícii obchodného manažéra. Následne päť rokov úspešne riadila vlastnú reklamnú agentúru," dodáva sa v tlačovej správe PR JOJ Group.
Súkromná televízia JOJ v pondelok 4. novembra informovala o viacerých zmenách v jej organizačnej štruktúre. Zmeny sa dotkli niekoľkých úsekov televízie, medzi nimi obchodu a nových médií, ďalej výroby, vlastnej tvorby a vývoja formátov a tiež interaktivity a teletextu. Úseky obchodu a nových médií boli k 4. novembru začlenené pod finančný úsek. Riaditeľom Nových médií menovali Vladimíra Mužíka. JOJ tiež uviedla, že dovtedajší šéf úseku Ondrej Jurovčák je naďalej prevádzkovým riaditeľom webových služieb TV JOJ. V rámci finančného úseku vznikla pozícia výkonného riaditeľa pre obchodnú stratégiu JOJ Group. Zároveň sa zlúčil úsek výroby a úsek vlastnej tvorby a vývoja formátov. Riaditeľkou novovytvoreného úseku vlastnej tvorby zostala doterajšia výrobná riaditeľka Slávka Adamíková. Ivan Huljak zastáva post šéfdramaturga pre komediálne seriály a sitkomy a ich vývoj. Z pozície riaditeľky úseku marketingu, PR a analýz odvolali k 4. novembru Ivanu Semjanovú a vedením bola dočasne poverená programová manažérka JOJ Group Jana Hegedusová. Pod programový úsek bolo zároveň presunuté oddelenie interaktivity a teletextu.
© 2013, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.