VIVA / T/ !
Včera začalo konečne vysielať rádio Viva.
Komunikačnú stratégiu novej značky a claimy predseda predstavenstva rádia Viva Dušan Budzák až do spustenia kampane – 3.apríla / včera /tají.
Chce však exportovať smerom k poslucháčom radosť, chce byť užitočné, ale pritom si vážiť čas poslucháčov a nezaťažovať ich zbytočne dlhými vstupmi hovoreného slova.
Zatiaľ neexportovali viditeľne , okrem nevydarenej reportáže STV, takmer nič z claimov ani komunikácie, mimo vlastného mediálneho priestoru.
Ba áno- logo na už funkčnej webovej stránke. Ale aj tak im držíme palce aj s rádiom a registráciou ochrannej známky. / Hlavne pri- VIVA Fernsehen
,VIVA n GmbH; 50670 Köln; DE /
Inak, reklamu predáva Efektiv media, s.r.o.P.O.Box 77830 00 Bratislava 3
„Sme veľmi flexibilní. Vieme sa ohnúť dozadu až k pätám.“ Martin Hoffman, obchodný riaditeľ
To verím....
Martin Hoffman, predtým riaditeľ reklamy TV Markíza,riaditeľ marketingu a reklamy Rádia OKEY, Media Mix, s.r.o. / media representative Národná obroda, Dorka, Rádio OKEY, www.markiza.sk / ,VÝHRA, s.r.o. a stále v dozornej rade Stredoslovenská energetika, a.s. skrátene SSE, a.s. ...
S nadsázkou by sa dalo povedať, že PhDr. Pavol Rusko má kontrolu nad finančnými tokmi tohto rádia. Ale to je, prirodzene , nadsázka.