24-hodinový podiel na trhu , 12.týždeň (20.3.2006 -26.3.2006)
Markíza - 33, 6 %
Jednotka -20.1%
Dvojka- 6,4 %
TV JOJ – 14.9 %
TA 3 - 1.6 %
Top 10 všetky slovenské stanice ,13.týždeň (27.3.2006 -2.4.2006)
1. Televízne noviny Markíza 29. 3. , 2. Slovensko hľadá SuperStar II. Jednotka 31. 3. , 3 .Slovensko hľadá SuperStar II. Jednotka 31. 3. , 4.Športové noviny Markíza 2. 4. 2006 , 5. Slovensko hľadá SuperStar II. Jednotka 31. 3. , 6. Zámena manželiek Markíza 28. 3. , 7. Nákupná horúčka Markíza 29. 3. , 8. Macocha Markíza 29. 3. , 9. VILOmeniny Markíza 2. 4. , 10.NOVINY TV JOJ 2. 4.
Perličky :
19. najrelácia Mimoriadne povodňové správy Markíza 30. 3. 2006 16:59:- NIE STV......
Nezvestní, najnižší rating- 10,4 %
Na základe údajov PMT/TNS-SK