24. 10. 2016

RTVS NEWS

RTVS NEWS


Šou Milujem Slovensko naďalej láme rekordy sledovanosti a v piatok sa už tradične stáva najsledovanejšou televíznou reláciou na Slovensku. Uplynulý piatok ju sledovalo o 35-tisíc divákov viac, relácii sa podarilo prekonať sledovanosť z minulého týždňa a s podielom na trhu 32,9% a 669-tisíc divákmi dosiahla historicky najvyššiu sledovanosť aj v porovnaní so silvestrovskými špeciálmi. Šou sa vďaka tomu v 42. týždni stala vôbec najsledovanejšou reláciou spomedzi všetkých televízií na slovenskom trhu. Jednotka bola počas piatkového prime-time najsledovanejšou televíziou aj v cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov s trhovým podielom 24%.
Jednotka bola jednotkou na trhu aj v nedeľu počas vysielania diskusnej relácie O 5 minút 12 (227-tisíc divákov/podiel na trhu 22,6%), publicistickej relácie Občan za dverami (226-tisíc divákov/podiel na trhu 21,0%) a rovnako aj počas vysielania seriálu Agatha Christie: Slečna Marpleová (172-tisíc divákov/podiel na trhu 15,9%).
Medziročne vyšší výkon v parametri podiel na trhu opäť zaznamenali Správy RTVS o 19.00 h (z 13,9% na 16,1 %), Správy RTVS o 12.00 h (z 10,7% na 12,1 %), zábavná šou s Andrejom Bičanom 5 proti 5 (zo 14,4% na 16,4%), populárny televízny kvíz Duel (zo 16,4% na 18,5%) a tiež magazín Dámsky klub, ktorý zaznamenal až štvorpercentný nárast (z 11,8% na 15,9%) a dosiahol tak najlepší trhový podiel od marca 2011. Nárast sledovanosti dosiahla aj šou Nikto nie je dokonalý (z 15,4% na 17,0%) a druhá séria komediálneho seriálu Doktor Martin (z 10,0% na 15,7%).
Druhú epizódu novej šou RTVS Strom želaní si v sobotu pozrelo 234-tisíc divákov a relácia s moderátorom Martinom "Sajfom" Cifrom, ktorý v školách na celom Slovensku plní detské želania získala oproti prvej časti až 27-tisíc divákov a nárast podielu na trhu na 11,3%.
Úspešný projekt Verdikt na Dvojke
V uplynulom týždni sa nemenej darilo aj Dvojke. Jedinečný interaktívny projekt Verdikt, ktorý RTVS vysielala spoločne s ďalšími štyrmi európskymi televíziami v pondelok 17. októbra, sa v tomto týždni stal najsledovanejším programom Dvojky - sledovalo ho až 102-tisíc divákov (podiel na trhu 4,7%). Druhú časť, ktorú vyberali diváci v hlasovaní si pozrelo až 109-tisíc divákov (podiel na trhu 5,9%). Verdikt zaujal mladších divákov od 12 do 54 rokov, u ktorých dosiahol podiel na trhu 4,5% (po hlasovaní 6,0%), a divákov s vysokoškolským vzdelaním – v tejto cieľovej skupine zaznamenal trhový podiel až 8,3%. Aspoň na tri minúty si tento celovečerný projekt zaplo až 307-tisíc divákov.