15. 11. 2018

V relácii Sedem budú spomínať na Mariána Geišberga

V relácii Sedem budú spomínať na 
Mariána Geišberga

V relácii Sedem TV JOJ budú dnes večer o 22:15 spomínať na herca, pesničkára, básnika a glosátora Mariána Geišberga, ktorý pred piatimi dňami nečakane skonal.

Obľúbená šou bude preto výnimočne rozdelená do viacerých častí. Diváci a diváčky budú môcť vidieť zostrih hercových hlášok a neskôr budú namiesto tradičných tém naňho spomínať samotní glosátori, ktorí s ním roky spolupracovali. V závere relácie odznie aj báseň z Geišbergovho repertoáru.

Glosátori o svojom priateľovi a kolegovi hovoria s veľkou láskou. „Mariána som poznal 40 rokov, keďže ja som pôsobil v Prešove súčasne, ako tam on hral. Mal jednu obľúbenú kaviareň. Keď som išiel do roboty, pozeral som, či už v nej sedí a keď som išiel z roboty, zastavil som sa, či tam ešte sedí,“ zaspomínal si s úsmevom Marián Leško.

Moderátorka programu Elena Vácvalová si zas spomenula na príhodu v súvislosti s knižkou, ktorú jej Geišberg venoval. „Napísal mi 'Eňine venuje Marián Geišberg'. Keď som ho pokarhala, že, 'ale Marián, však na n si dal mäkčeň', milo sa mi vyhovoril. 'Eni, to nie je mäkčeň, to je motýľ, len som mu zabudol dokresliť krídla',“ poznamenala s úsmevom Vácvalová. Práve z tejto publikácie moderátorka v závere programu prečíta hercovu báseň.

Posledná rozlúčka s Mariánom Geišbergom sa uskutoční v nedeľu 18. novembra o 11:00 v novej budove Slovenského národného divadla.


©2018, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.