JOJ NEWS
Televízia JOJ rozbieha nový rok 2016 s výbornými výkonmi. Obľúbená rodinná sága Divoké kone ukončila svoju úspešnú púť po druhej vydarenej sérii a dnes ju nahradí nový seriál pre celú rodinu s názvom ZOO. Premiéry noviniek v programe TV JOJ - štvrtkoví Naši aj nedeľné Nové bývanie – Dizajn - zaujali veľké množstvo divákov a spravodajstvo JOJky, ako stály pilier jej vysielacej štruktúry, čoraz výraznejšie predbieha svoju konkurenciu. Pozrite si prehľad úspešného víkendu JOJ Group.
Rodinná sága Divoké kone, ktorú začala TV JOJ vysielať na začiatku roka 2015, zaujala divákov svojou výpravnosťou, kvalitným spracovaním, špičkovými hercami i krásou slovenskej prírody a koní, ktoré boli dôležitou súčasťou príbehu. Dve série seriálu, ktorého príbehy sa po roku prirodzene uzavreli, dosiahli za rok vysielania skvelé výsledky sledovanosti a v piatok 8. januára 2016 sa so svojimi divákmi rozlúčili ako jeden z najobľúbenejších slovenských seriálov súčasnosti.
Divoké kone odštartovali svoju púť na začiatku roka 2015 s vynikajúcim výkonom, hneď prvá epizóda mala 12,3 % sledovanosť a 24,4 % share v CS 12+ (9,7 % Rtg a 22,8 % Shr v CS 12-54). Až 578-tisíc divákov zaznamenal seriál 12. januára 2015 (s 12,4 % Rtg a 25,2 % Shr v CS 12+) a už v druhom mesiaci svojho vysielania sa rodinná sága stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, keď v obchodne dôležitej cieľovej skupine porazila konkurenčný seriál.
Divoké kone si našli stabilnú základňu lojálnych divákov. Prvú sériu si pravidelne nenechalo ujsť viac ako pol milióna ľudí, druhú sériu sledovalo priemerne takmer 350-tisíc divákov (CS 12+). Najsilnejšou cieľovou skupinou seriálu boli ženy vo veku 45-54 rokov, ktoré priemerne počas celého uplynulého roka dosahovali skvelú 12,5 % sledovanosť a 22,3 % podiel na trhu, a takisto diváčky vo veku 35-44 rokov s priemernou sledovanosťou 9,0 % a share 20,5 % (priemer od 5. januára 2015 do 8. januára 2016).
Už dnes, v pondelok 11. januára o 20:35 hod., predstaví televízia JOJ svojim divákom od tvorcov úspešného seriálu Divoké kone úplne nový komediálno-dramatický seriál pre celú rodinu s názvom ZOO, a to špeciálne pri dnešnej premiére až v dvoch epizódach za sebou. Divákov v ňom čaká exotika s príchuťou dobrodružstva, okorenená štipkou nefalšovanej romantickej komédie, v podaní obľúbených hereckých hviezd. Publikum sa môže tešiť na zaujímavé ľudské osudy, dojímavé príbehy vzácnych chránených zvierat, ale aj vtipné scénky plné humoru. Tvorcovia zasadili dej seriálu do nádherného afrického prostredia prírodnej rezervácie Masai Mara v Keni, ZOO hlavného mesta a do malebných častí Bratislavy.
Počas uplynulého víkendu sa diváckym úspechom mohli opäť pýšiť spravodajské relácie televízie JOJ, ktoré od začiatku nového roka čoraz výraznejšie posilňujú svoje postavenie. Noviny TV JOJ boli od piatka do nedele lídrom slovenského trhu v čase svojho vysielania v CS 12+, v sobotu a v nedeľu boli tiež na čele rebríčka najsledovanejších relácii pre komerčne dôležité publikum. Najviac divákov sledovalo hlavnú spravodajskú reláciu JOJky včera, konkrétne až 743-tisíc divákov, ktorí dosiahli vynikajúcu 15,8 % sledovanosť a 31,6 % share (CS 12+).
V sobotu sa po Novinách TV JOJ druhým najsledovanejším programom dňa na trhu stal Šport (11,9 % Rtg a 25,7 % Shr v CS 12+) a tretím Najlepšie počasie (11,7 % Rtg a 25,0 % Shr).
O mimoriadne úspešnom nedeľnom štarte novej lifestylovej relácie Nové bývanie – Dizajn (spin-off formát dlhodobo mimoriadne obľúbeného Nového bývania s Vladom Voštinárom), ktorá bola včerajším lídrom v access prime, sa dočítate v samostatnej tlačovej správe.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group