13. 2. 2015

VÝROKY TÝŽDŇA

                VÝROKY TÝŽDŇA  



„Žiaľ, musím uznať, že Slovensko sa zapíše do dejín parlamentnej demokracie, že sme našli tretiu emóciu, na ktorej sa dá postaviť strana, alebo čo to vlastne je, a to na ľudskej hlúposti, respektíve blbosti. Takže tri základné emócie už budeme poznať, aj na politológii by to mohli učiť. Závisť, nenávisť a blbosť. Na závisti komunisti, na nenávisti fašisti a na blbosti OĽANO.“
Alojz Hlina


„Referendum dalo jasný signál, že ľudia na Slovensku si neprajú liberálne protirodinné zákony a pre mňa osobne budú referendové odporúčania pri hlasovaní v parlamente zaväzujúce.“
Ján Podmanický


„Každého jedného toho homosexuála alebo lesbičky, alebo ako sa im hovorí, by som sa spýtal, čo robia v noci za dverami spálne. To sa chcem spýtať, ako prebieha ich intímny život. Neviem si to predstaviť, neviem, čo tam robia. Viem, čo ja robím s mojou manželkou, ale čo robia oni, to si neviem predstaviť. Alebo aj viem, ale nechcem na to ani pomyslieť. Na toto sa majú deti pozerať, keď si ich osvoja, či čo? Toto nám chýba, toto je Amerika?  Tí sú asi všetci nablblí. Čo robia dvaja chlapi spolu? Nerozumiem tomu. So ženou sa môžem aj pobozkať, ale ako sa budem s chlapom bozkávať, alebo kde ho budem chytať…?“
Dôchodca, Banská Bystrica

"Děti Evy Michalákové drží v Norsku ve výchovném táboře, který je podobný nacistickým převýchovným táborům.“
Miloš Zeman


"Je neuveriteľný pocit mať sochu v múzeu Grévin. Tvári sa sústredene, rovnako ako ja na ihrisku. Som veľmi hrdý na to, že mi prejavili takéto uznanie ako Švédovi. Je to veľká česť. Čo by mohol byť ďalší krok? Neviem. Možno by mohli nahradiť Eiffelovu vežu Zlatanovou sochou. "
Zlatan Ibrahimovič

"Pre mňa sú kurvy. Všetky do radu. Pička možno vyhrá nejakú missku, párkrát sa pokurví. Potom si nájde boháča, ktorý ju nabúcha, spraví jej decko. Ten si ju zoberie a z dievčaťa z dediny, z chudobnej rodiny, sa stane milionárka. Žena na úrovni, uznávaná diva a pritom rozťahovala nohy za 500 korún slovenských.“
Zuzana Plačková