28. 1. 2011

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
„Odmena bola primeraná.“ Juraj Droba
„ Dokázali sme, že sme strana odborníkov. Ukazuje sa, že ako celok sú ministri za SaS najschopnejší. Podobne sú na tom aj iní nominanti strany.“ Richard Sulík
"Veľmi si vážime prácu, ktorú tím okolo Zdeňka Šámala za poslednú dobu odviedol. Pevne verím, že sa s niektorými členmi tímu stretneme v najbližších rokoch pri ďalších projektoch." Patrik Tkáč, spoluzakladateľ skupiny J&T
"Mám radosť z listu pána prezidenta Bieloruskej republiky Alexandra Lukašenka. Moje nedávne blahoželanie k jeho znovuzvoleniu do funkcie v slovenských médiách spôsobilo priam hystériu, akoby som sa mu vtieral alebo ukláňal. To odmietam. Bolo to úprimné blahoželanie človeku, ktorý svojou prácou dokázal Bieloruskú republiku dostať na takú úroveň, že tam nikto nehladuje. Toto je pre mňa podstatné a som presvedčený, že si moje blahoželanie zaslúži." Ján Slota