30. 5. 2009
Britain's Got Talent - Susan Boyle druhá !
Zomrel Waldemar Matuška
SLOVAK FREE MEDIA
Copyright © ČTK 2009
Film Festival Zlín 2009
© 2009, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.
STV NEWS
29. 5. 2009
VÝROKY TÝŽDŇA
"Eurokampaň sa už začala, akurát že kampaňou proti Slovenskej národnej strane .Je perfektne naplánovaná a niektoré informácie záhadným spôsobom idú z takých miest, z ktorých by sa nemalo vynášať. Je zaujímavé, že po troch týždňoch sa zrazu objavila správa.Vtedy som sa síce trochu rozčúlil, ale vulgárne som policajtke nenadával. Je to celé cielene pripravené. Jedna kauza skončí a hneď druhá vybuchuje a stále tu ide o SNS. To už musí aj slepý vidieť, že ide o kampaň. Apelujem na národniarskych voličov, aby aktivity proti SNS ignorovali. Zrazu ako by bola SNS zodpovedná za všetky hriechy sveta." Ján Slota
"Nevnímam Rusko ako hrozbu, ale ako veľkú, silnú a ambicióznu krajinu, ktorej musíme jednoznačne prikladať väčšiu dôležitosť ako krajinám typu Estónska a Litvy."
Václav Klaus
„Ivete blahoželám k prvému orgazmu a nech si hlavne nepopletie kroky v Let´s Dance. Inak k tomu nemám čo povedať."
Dara Rolins
"Je nezvyklé, nekvalifikované, neslušné až arogantné, útočiť v médiách na prácu sudcov Ústavného súdu, ale aj na morálny kredit sudcov všeobecných súdov, hodnotiť ich ako posadnutých korupciou, úplatkárstvom, osobnými a regionálnymi väzbami s mafiou a páchateľmi závažných trestných činov vôbec. Žiadam tých, ktorí disponujú dôkazmi, že sudcovia, ktorí hlasovali za zrušenie Špeciálneho súdu, boli ovplyvňovaní, boli vyvíjané na nich politické a ústavnoprávne nátlaky, aby tieto mne alebo kompetentným orgánom neodkladne predložili." Ivan Gašparovič
" Pán Janiš by sa mal zamyslieť, koho vlastne zastupuje, keďže vo voľbách na primátora ho nepodporili ani jeho rodinní príslušníci."
Katarína Kližanová Rýsová
"SNS neexistuje. My sme im zástavu ukoristili, oni si ju neustrážili. Nikdy v histórii o ňu neprišli. " Alojz Hlina
"Nehnevajte sa, ale ak má byť nejaká informácia práve v denníku Sme považovaná za akýsi dôkaz, to snáď nemyslíte vážne. Sme drzí, sme otravní, sme klamári. To je náš postoj k denníku Sme. Denníku Sme neverím ani to, že je. K tejto téme bolo povedané všetko, my ideme zatepľovať. Ľudia nie sú zvedaví na tieto kriváctva médií a politikov."
Robert Fico
" Predkrízové odhady toho, koľko je na Slovensku bohatých ľudí boli trochu nadsadené. Mali sme pocit, že keď sami bohatneme, bohatnú všetci. Vzhľadom k dobe, keď Z1 začala, sa jej ekonomika nemôže vyvíjať inak. Je to televízia nie pre masy, ale pre úzku skupinu divákov. Tešili sme sa, ako tam budeme našich kamarátov, ako je Antonín Charouz, nútiť aby tam dával reklamu na mercedes , ako tam budú inzerovať butiky z Parížskej ulice. Z1 má rovnakú cieľovú skupinu, ako predajcovia luxusného segmentu. Ale ono to bohužiaľ nefunguje, predaj luxusného tovaru šiel dolu. Ľudia si teraz nechodia kupovať hodinky za milión, vidím to sám na sebe, musíme šetriť. V Česku je s televíziou ešte jeden problém - čokoľvek sa stane, hneď sa to dostane do vysielania verejnoprávnej spravodajskej ČT24." Patrik Tkáč
V Dubnici nad Váhom sa posrali
28. 5. 2009
MEDIA NEWS
STVSNSNEWS
Art Film Fest NEWS
Zajac za 66,3 centa
STV NEWS
TOP OF THE POPS
27. 5. 2009
SLOVAK MEDIA NEWS
© 2009, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.
V prvom kvartáli 2009 dosiahla internetová reklama na serveroch členov Asociácie internetových médií hodnotu 6,05 mil. (182 mil. Sk). V porovnaní s prvým kvartálom predchádzajúceho roku ide o 20%-ný nárast. V prvých troch mesiacoch roku 2008 dosiahla internetová reklama hodnotu 5,03 mil. (151,5 mil. Sk). Najväčší podiel pritom mala tradične bannerová reklama (50,3 %), riadková inzercia (23,9 %) a katalógová inzercia (17,4 %). „Niekoľkoročné porovnávania prvých kvartálov v príjmoch internetovej inzercie nám dávajú predstavu o vývoji trhu a dlhodobo sa nám potvrdilo, že celoročné nárasty sú zvyčajne vyššie," hovorí Milan Csaplár, Predseda Správnej rady AIM a dodáva: „Práve v prvom kvartáli zasiahla hospodárska kríza Slovensko najviac. Zadávatelia začali efektívnejšie hospodáriť so svojimi rozpočtami, ale ako naznačujú čísla, internet patrí medzi atraktívne masmédiá a kríza sa ho dotkla najmenej.“ Rich médiá zaznamenali 800 %-ný nárast.26. 5. 2009
MEDIA NEWS
© 2009, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.